Bromlexl Skrevet 12. april 2006 Skrevet 12. april 2006 Nå har det seg slik at jeg ikke viste at viss jeg slåst lenge med vampyere så ble jeg en selv. Etter lange kamper i en grotte så var jeg da infisert uten og vite det. Jeg la merke til at jeg fikk (drømmer) og at mine vampyr skills gikk opp. Jeg tenkte at dette kunne være litt kult og tenkte ikke videre på det. Men så kom problemet når jeg tok skrittet ut av obliviongaten. Der var sola og stekte. Som tradisjonen er så tåler ikke vampyrer solskinn eller UV stråler. Så dette passet meg veldig lite bra. Siden jeg på spillet fåretrekker dagsturer etc. ER DET NOEN MÅTE Å GÅ TILBAKE?
MiSP Skrevet 12. april 2006 Skrevet 12. april 2006 Et raskt søk her på forumet etter stikkordet "vampyr" gir som resultat blant annet denne tråden, hvor det er linket til denne guiden om hvordan man blir kvitt sykdommen. Det er ikke så mye som skal til.
Bromlexl Skrevet 12. april 2006 Forfatter Skrevet 12. april 2006 takk. Da vet jeg det. Beklager at jeg ikke brukte søkfunksjonen. Den wikipediaartikkelen hjalp en del. Men må ha det litt gøy som vampyr også da
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå