Gå til innhold

TES: diverse spm *mulig spoiler*


Anbefalte innlegg

1. kan noen forklare dette om enchanting, hvordan, hva osv?

 

2. hvor finner jeg "ectoplasm" for quest for fighters guild.

 

3. noen som vet hvorfor pcen rebooter når jeg spiller i window mode? noen tips eller fix for hva jeg bør/skal gjøre for å fikse dette?

 

4. kan noen gi en god link til der jeg kan laste ned slik at "mobsa" ikke lvler sammen med meg?

 

5. Noen som vet hvor jeg kan finne ett bra sverd?

 

6. jeg har funnet noen jeg kan selge for 7000, en stav.. men jeg finner ingen som kan kjøpe den for den prisen.. noen som vet om noen?

 

på forhånd takk :D

Endret av awlex
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

1. For å enchante noe trenger du følgende:

-Et eller annet utstyr som ikke er enchanted fra før.

-Soulgems med souls, helst så store som mulig.

-Tilgang til Arcane University

-Du må også ha spellen før du begynner å enchante, ellers kan du ikke velge spell effecten du vil ha.

 

2. Sjekk i kjellerne på kirkene og kapellene. Der finnes det ofte spøkelser som dropper ectoplasm.

 

5. Umbra er et av de beste sverdene, og det finner du i en ayleid ruin litt sør-vest for hovedstaden. Husker ikke navnet på den. Men pass deg, Umbra kan være hard.

Lenke til kommentar
6. jeg har funnet noen jeg kan selge for 7000, en stav.. men jeg finner ingen som kan kjøpe den for den prisen.. noen som vet om noen?

5907455[/snapback]

Jeg var rimelig fortvilet over det samme, men jeg tror nok ikke at du kommer til å få mer enn 1200 for den. Men jeg har hørt at dette samsvarer litt med mercanticle skill?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...