viranth Skrevet 10. april 2006 Skrevet 10. april 2006 Jeg har nylig lagt inn windows media center, og i den anledning måtte jeg installere alt på nytt. Etter jeg gjorde det, har ikke skandiabanken virket med firefox (1.5.0.1) det virker helt fint i IE. Her er problemet: Når jeg skal logge inn, kommer jeg til den menyen der hvor man henter ned et sertifikat, dette er helt normalt første gang, men når jeg har hentet ned sertifikatet og starter firefox på nytt, så får jeg akkurat samme meny igjen. Tror jeg har hentet ned sertifikatet 20 ganger uten at jeg kommer noe videre, det vil ikke la meg logge inn! Noen her som har opplevd det samme eller vet hva som er feil?
mandela Skrevet 10. april 2006 Skrevet 10. april 2006 (endret) ff funker fint med skandia. sjekk; tools -> options -> advanced -> view certificates der skal det ligge, hvis det ikke ligger der, har du ikke lastet det ned. du kan jo f.eks. prøve å bruke sertifikatet fra internet exploder ved å eksportere det der og importere det til firefox ved å bruke den siden under "advanced" som jeg viser til over Endret 10. april 2006 av modellmakt
viranth Skrevet 10. april 2006 Forfatter Skrevet 10. april 2006 Ok, problem løst. I stede for å trykke neste når jeg skulle laste ned sertifikat, trykket jeg bare "ok", da fikk jeg opp en rekke valg som at jeg skulle "allow" et par ting. Jaja, den som leser lærer :/
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå