Gå til innhold

Keytronic KT2001 PS/2 NO

Anbefalte innlegg

Hvor får man tak i dette tastaturet ?

Fant ut at jeg skulle vaske mitt 8 å gamle tastatur da det begynte å bli litt skittent, og lånte så et av faren min sine gamle tastatur, et KT2100PS2NO.

Dette tastaturet er jo genialt ! uten tvil det beste tastaturet jeg har brukt, og mye bedre enn mitt gamle (som faktisk har NULL slitasje overhodet etter 8 år intensiv bruk, det er til og med compaq !)

Hvor får jeg tak i dette keytronic tastaturet ? Fant et tilsvarende ikke-norsk i hw prisguiden, men jeg trenger æøå tastene

Videoannonse
Annonse
En klanmedlem som er også veldig fornøyd med Keytronic. I brukeranmeldelsane står det ingenting om at det ikkje er æøå. https://prisguiden.no/product.php?product_id=1466

5899845[/snapback]

Jo, var det der tastaturet jeg fant i prisguiden og, men se på varenummeret :

KEYTRONIC KT2001 PS/2 UK

Det står jo det er en UK versjon, regner med det ikke har æøå :O

Endret av Jokque

Jeg synes at det er et kjempebra tastatur, skulle ønske jeg hadde flere av disse. Dessverre har jeg en viss følelse at du må besøke dynga for å få tak i et nå :/ En annen mulighet er å avlegge din lokale skole en tur og se om noen slike er i bruk. Deretter spør du pent sysadmin om at du tar med et ok (og da mener jeg ikke noe totalt crap ;) tastatur for å bytte det mot et fra skolen.

• 8 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...