jvik Skrevet 11. april 2006 Skrevet 11. april 2006 Var en del folk som klagde på lang loading med X360 versjonen, men det var noe problem med cachen på harddisken. Fiksa det med å holde inne A knappen når du starta spillet. Loading er jo selvfølgelig lengere enn en high end PC, men er fortsatt bare snakk om noen sekunder fra området til området. Vet ikke jeg, har ikke merka framedrops eller noe form for hakking enda, så er strålende fornøyd. Folk velger det som passer best for dem. Hva som er "best" er individuelt, og har ikke noe fasit svar. Jeg bytter ikke ut sofaen og fin TV med surround og trådløs kontroller for tastatur og mus med "liten" skjerm pågrunn av mods, mens andre igjen gjerne gjør det.
AndersT2 Skrevet 11. april 2006 Skrevet 11. april 2006 Men hvis man ser bort i fra Mods til PC, og grafikk forskjellen. Er det flere quests osv til PC? Husker Medal of Honor: Allied Assault hvor Xbox versjonen startet på D-Dagen, mens PC versjonen hadde 3 brett før det igjen.
h00v3r Skrevet 11. april 2006 Skrevet 11. april 2006 Pc-versjonene eier, mye bedre når det gjelder alt, kan endre på .ini fila, man kan styrke spillet med mod, osv, og det vil komme mye mer i framtida!
DP Rusher Skrevet 12. april 2006 Skrevet 12. april 2006 Personlig har jeg ingensomhelst glede av å laste ned uofissielle mods til spillet iom at det gir meg en slags falskhetsfølelse mht spilingen. Lastet ned noen greier til Morrowind, men slettet dem egentlig ganske kjapt siden jeg liker å spille spillet slik det var tenkt at det skulle spilles. Greit med ting som ordner opp i bugs og glitches, men da kan man jo like godt vente til den offisielle patchen kommer. Blir egentlig litt som å bruke uofissielle spilleroppdateringer til Football Manager for de som har vært borti det. Det blir bare feil. Men det er nå bare mitt syn på det.
Blacki Skrevet 12. april 2006 Skrevet 12. april 2006 Personlig har jeg ingensomhelst glede av å laste ned uofissielle mods til spillet iom at det gir meg en slags falskhetsfølelse mht spilingen. Lastet ned noen greier til Morrowind, men slettet dem egentlig ganske kjapt siden jeg liker å spille spillet slik det var tenkt at det skulle spilles. Greit med ting som ordner opp i bugs og glitches, men da kan man jo like godt vente til den offisielle patchen kommer. Blir egentlig litt som å bruke uofissielle spilleroppdateringer til Football Manager for de som har vært borti det. Det blir bare feil. Men det er nå bare mitt syn på det. 5907383[/snapback] ja hvorfor få bedre grafikk. Fixe på ting som rett og slett er blitt glemt.. MOder som gir flerne quest er jo ikke noe å ha... ++mye mer nyttig og tenker ikke på jukse dill da!
DP Rusher Skrevet 12. april 2006 Skrevet 12. april 2006 Kan være greit med modder som forbedrer grafikk og andre tekniske ting, men som jeg sa vil mye av dette rettes opp i de fremtidige patchene til Bethesda, gjelder både PC og Xbox-360 versjonen. Når det gjelder alle andre mods som f.eks. flere quests, level scalering, utvidede områder etc etc, er det jo hyggelig at det er tilgjengelig for de som setter pris på det, men for de av oss som ikke bryr seg, er det ikke noe argument for å kjøpe PC versjonen av spillet (spiller selv Xbox-360). Når det er sagt, skal jeg ikke legge skjul på at totalopplevelsen nok er best på PC. En high-end sådan.
Dr.Peedee Skrevet 12. april 2006 Skrevet 12. april 2006 Men hvis man ser bort i fra Mods til PC, og grafikk forskjellen. Er det flere quests osv til PC? Husker Medal of Honor: Allied Assault hvor Xbox versjonen startet på D-Dagen, mens PC versjonen hadde 3 brett før det igjen. 5905340[/snapback] Nei, innholdet er det samme i begge. Dr Peedee
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå