Gå til innhold

Lotro- hva er dine forventninger?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Skulle likt å svart på topic men jeg har desverre ikke spilt spillet enda da det ikke er i salg. Så jeg velger å ikke si noe istede for å skrive masse vas om hva jeg tror.

 

Når jeg så World Of Warcraft for førstegang så lo jeg av det og sammenligna det med grafikken til Raymond spillene. Idag er jeg vel så hekta som det går ann å bli i WOW.

Lenke til kommentar

PvP bør seriøst være med i enhver MMO... Klassene deres var de samme gamle. Knight, Guardian, Hunter... ->> Pally, Tanking Warrior, Hunter

Ingenting nytt... heller lite å velge mellom.

 

Og så er det ingen spiller-fiendlitg side... Hadde jo vært skamfet om du kunne spille som Saurons Legioner men da vil det kanskje minne for mye om WoW.

Lenke til kommentar
Raymond spillene? Ka e det får nåke?

5969894[/snapback]

 

Jeg som skrev feil ser jeg...Rayman jeg mente. Her er noen bilder av det nyeste spillet.. http://media.ps2.ign.com/media/015/015124/imgs_1.html

5977565[/snapback]

 

Vet hva Rayman er, men syns Raymond var så kult navn :p

 

On topic: Jeg ser virkelig fram til det spillet her og det blir 7 klasser. Champion, Guardian, Captain, Hunter, Minstrel, Burglar og Loremaster. Sånn jeg forstod det blir det også forskjellig å være Dwarf-Champion somm Elv-Champion, og de sier også at det blir mange forskjellige skillz å velge mellom, så jeg håper det blir mange muligheter for å personifisere sin karakter.

 

Noe jeg derimot syns er litt rart er at hobbiter kan være guardian. Jeg syns liksom ikke at det passer. Hvordan skal en liten hobbit få oppmerksomheten fra et troll, så det skal velge å slå på hobbiten istedetfor alven, mennesket og dvergen? Og hvis trollet gjør det, hvordan skal hobbiten greie å stå imot? Kan jo dodge en del, men etterhvert, spesielt med flere fiender, vil hobbiten bli truffet, og da tåler den mye mindre enn f.eks enn dverg. Så jeg syns ikke at hobbiter kan fungere ordentlig som guardians. Men man kan ikke forvente at alt skal være perfekt etter Tolkiens bøker når det også skal bli et godt MMORPG.

 

Angående det med PVP. Det er mulig det blir noe, men PvE er hoveddelen av spillet. Som det står i FAQ'en:

While there is some (but very little) precedent for PvP in the lore, it doesn't fit into Tolkien's world in the usual way that PvP fits into MMORPG's. In light of this, the design team is looking at PvP alternatives that will satisfy those who enjoy competitive play, while preventing scenarios such as Elves "ganking" Hobbits in the Shire.

 

Et annet MMORPG jeg virkelig ser fram til er WAR, Warhammer: Age of Reckoning. Det kan også bli veldig gøy, siden jeg også liker Warhammer. Det spillet blir derimot veldig PvP basert, og er om en side mot en annen, High Elves, Empire, Dwarfs mot Dark Elves, Orcs&Goblins, Chaos. Det er en fin motsetning mot LOTRO, så jeg kommer sikkert til å spille begge. Blir mine første MMORPG jeg, hvis jeg liker dem, kommer til å spille mye.

Endret av apefisk
Lenke til kommentar

Enig, War gleder jeg meg helt sinnsykt til, har litt forventninger til Lotr også, men WAR blir det STORE MMORPG for min del. Hobbiter som guardians ja, nei det er ikke særlig realistisk, men det at alle raser i et mmorpg har kunnet vær en slags warrior har vært en regel i alle tider, feks gnome warriors i wow, kjempe teit egentlig. Gleder meg til å spille hobbit i lotr og war :)

Lenke til kommentar

Det gamle warhammer online spillet hadde hobbit, rett før det ble nedlagt ble det lagt ut en del kuuuuule hobbit modeller. Mener og ha lest at Halfling blir en playable rase i war, den bør strengt talt være med, da Halfling er en av fire spillbare raser i pend and paper versjonen :)

 

Hyl skrik jammer halfing var ikke med, men kanskje ikke så rart heller siden det blir realm vs realm og pvp aktig, da er ikke halfing den fremste rasen, men det var jo skuffende :(

Endret av Crispin
Lenke til kommentar

Tror nok dette blir en flopp =/

 

Skulle gjerne sett et bra LotR mmo, men dette virker rimelig håpløst...

 

- Ikke noe PvP. ("Blah Blah, looking into implementing something later", stod det på nettsidene)

- Det foregår samtidig som selve LotR-historien foregår... Hvordan blir dette når man har kommet til maks level da? (lvl 50 er maks atm). Skal man liksom "farme" Sauron for gear? Hm?

- Ikke noe crafting professions. Der mistet de enda en dybde i spillet.

- Ikke noen mounts når spillet blir lansert. "Will be implemented in the expansion Rohan" eller noe lignende, står det på nettsidene. Syntes egentlig det var altfor mye som skulle komme senere. :no:

 

Alt i alt virket det rimelig halvferdig og rimelig lite gjennomtenkt :( Synd.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...