invalid_user Skrevet 9. april 2006 Skrevet 9. april 2006 Jeg holder på med questen Paranoia der en kar med en skrue løs, som forresten heter Glarthir, tror at alle følger etter ham når de ikke gjør det. Jeg har snakket med alle folkene som han tror spionerer på ham og de er bare vanlige folk som ikke har gjort ham noe. Jeg fortalte Glarthir at de to første ikke er ute etter ham, og da jeg fortalte ham at den siste mannen er heller ikke ute etter, ham klikka han bare og sa at han skulle drepe alle de tre forfølgerne og meg, fordi han mente at jeg har blitt hjernevasket av de andre. Derfor loadet jeg tilbake og sa at han hadde rett om den siste. Han gav meg deretter en lapp der det stod at jeg skulle drepe den siste mannen. Det første jeg gjorde var å gå til en vakt og vise lappen, men vakten drepte bare Glarthir. Derfor loadet jeg tilbake og traff Glarthir ved neste midnatt og sa at jeg bestemte meg for å ikke gjøre det. Da løp han hjem, tok en øks og gikk til huset til offeret sitt. Jeg er jo trespasser i det huset og når jeg prøver å advare husets beboere, samt karen som snart skal bli most av en øks, men de bare begynner å sloss mot Glarthir. Either way, han blir drept. Jeg lurte derfor om det var noen måte å gjøre denne questen riktig på?
Smirnoff Skrevet 9. april 2006 Skrevet 9. april 2006 Jeg fortalte at to av folka ikke var etter ham, men at sistemann var. Så gikk jeg og anmeldte ham. Da ble han drept av city captainen. Så tror fyren blir drept uansett hva du gjør. :!:
Deathstalker Skrevet 9. april 2006 Skrevet 9. april 2006 Han er syk, få han drept. 5895174[/snapback] Du var jo sakelig i dag OnTopic: Det viker jo som om det ikke er noe annet valg enn at han dør. Men det bør jo være en eller annen form for belønning
invalid_user Skrevet 9. april 2006 Forfatter Skrevet 9. april 2006 Vel, jeg har jo et annet valg å drepe duden som "var etter" Glarthir. Jeg får jo 1k Gold.
Islanbadsj Skrevet 9. april 2006 Skrevet 9. april 2006 Det er Glarthir som er syk, ikke la det gå utover uskyldige folk i byen, og hva er 1k gull uansett? Hater den questen, er så mye venting.
invalid_user Skrevet 9. april 2006 Forfatter Skrevet 9. april 2006 Ok, takk for hjelpen, guys. Nå må jeg advare en vakt og få jævelen drept.
Campin Carl Skrevet 9. april 2006 Skrevet 9. april 2006 hvis dere velger og ikke hjelpe han så blir mange dører åpnet fordi han har drept dem
Wooho Skrevet 9. april 2006 Skrevet 9. april 2006 Jeg holder på med questen Paranoia der en kar med en skrue løs, som forresten heter Glarthir, tror at alle følger etter ham når de ikke gjør det. Jeg har snakket med alle folkene som han tror spionerer på ham og de er bare vanlige folk som ikke har gjort ham noe.Jeg fortalte Glarthir at de to første ikke er ute etter ham, og da jeg fortalte ham at den siste mannen er heller ikke ute etter, ham klikka han bare og sa at han skulle drepe alle de tre forfølgerne og meg, fordi han mente at jeg har blitt hjernevasket av de andre. Derfor loadet jeg tilbake og sa at han hadde rett om den siste. Han gav meg deretter en lapp der det stod at jeg skulle drepe den siste mannen. Det første jeg gjorde var å gå til en vakt og vise lappen, men vakten drepte bare Glarthir. Derfor loadet jeg tilbake og traff Glarthir ved neste midnatt og sa at jeg bestemte meg for å ikke gjøre det. Da løp han hjem, tok en øks og gikk til huset til offeret sitt. Jeg er jo trespasser i det huset og når jeg prøver å advare husets beboere, samt karen som snart skal bli most av en øks, men de bare begynner å sloss mot Glarthir. Either way, han blir drept. Jeg lurte derfor om det var noen måte å gjøre denne questen riktig på? 5895163[/snapback] Litt vel paranoid fyr han mannen altså. Må møte han ved midnatt og følge etter folk sov. Latterlig fyr.
OnetroM Skrevet 10. april 2006 Skrevet 10. april 2006 Bare husk å ta nøkkelen hans når du dreper dyren, det ligger 800gullpenger i en krukke inn til høyre i huset hans..
Abel29A Skrevet 10. april 2006 Skrevet 10. april 2006 Hvis du rollespiller en ond karakter(som meg) er jo dette en gullgruve av et oppdrag. For hver person alven peker ut si at de faktisk er etter ham, og han gir deg gull. (250 eller så per snute) Deretter får du oppdrag å drepe de tre som gir deg 1000gull til(pluss full robbing av kåken deres da seff). Deretter drepte jeg alven for å skjule mine spor og ransaket huset hans. All in all fikk jeg vel gode 3000 gull og masse loot og mye moro ut av det hele.
gamerman Skrevet 10. april 2006 Skrevet 10. april 2006 Synes han var bare dum jeg ... Så jeg knerta han med en pil i hodet så døde han. Han var vist ganske psykotisk
Smooth Ceiling Skrevet 10. april 2006 Skrevet 10. april 2006 Hvis du rollespiller en ond karakter(som meg) er jo dette en gullgruve av et oppdrag. For hver person alven peker ut si at de faktisk er etter ham, og han gir deg gull. (250 eller så per snute) Deretter får du oppdrag å drepe de tre som gir deg 1000gull til(pluss full robbing av kåken deres da seff). Deretter drepte jeg alven for å skjule mine spor og ransaket huset hans. All in all fikk jeg vel gode 3000 gull og masse loot og mye moro ut av det hele. 5899556[/snapback] He, he.. gleder meg litt til jeg skal lage en skikkelig ond karakter, ja.. Trives som snill nå, men lommeboka blir ikke akkurat fet av det.
Shikaru Skrevet 10. april 2006 Skrevet 10. april 2006 jeg sjekka bare hu første dama. resten bare sa jeg at ikke hadde gjort noe Så kom han løpende etter meg jeg gadd ikke drepe han og lot vaktene ta hånd om det. tok penga han hadde igjen etterpå også
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå