Gå til innhold

Problemer med knapper på G5


Anbefalte innlegg

Hei.

 

Jeg har nettopp kjøpt en Logitech G5. Og får ikke til å bruke de "ekstra" knappene (tommel knapp og scrollhjul til sidene) på musa til noen ting i spill.

 

Spiller for det meste CS og Delta Force Xtreme.

 

Noen som kan hjelpe meg med dette?

 

MVH Gaute

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...
  • 2 uker senere...

Har hatt musa i mindre enn 1. døgn, makan til møkk.. Mushjulet er upresist, tommelknapp funker ikke, prøvd alt, skal levere den tilbake nå, orker ikke bruke mer tid på den. Har hatt mx500 til nå og må si at den er mye bedre enn dette søppelet. oppskrytt møl rett og slett..

Lenke til kommentar
Har hatt musa i mindre enn 1. døgn, makan til møkk.. Mushjulet er upresist, tommelknapp funker ikke, prøvd alt, skal levere den tilbake nå, orker ikke bruke mer tid på den. Har hatt mx500 til nå og må si at den er mye bedre enn dette søppelet. oppskrytt møl rett og slett..

6092503[/snapback]

 

det er ikke møkk! det er en gamermus! du og han andre har vel vært uheldig! jeg og 13 stykker i AA clanen har ingen problemer med G5 musen! og spille steinalderspill sånn som cs er ikke logitech sinn skyld!

Endret av geromino
Lenke til kommentar

Spiller ikke cs., Uansett er det nettopp G5 sin skyld, det minste den burde være er bakoverkompatibel. Kan selvsagt hende jeg var uheldig, for mushjulet var som sagt og ustabilt. Har prøvd en del muser nå og dette var den verste, t.o.m. min logitech notepad er bedre.. :cool:

Lenke til kommentar
LoL... Nettopp kjøpt G5 og samme problemet, hva er poenget med driverne om dem ikke funker i spill...

 

Vet ikke :D Men så lenge alle knappene fungerer driter jeg i om driveren ikke fungerer :D

 

Har hatt musa i mindre enn 1. døgn, makan til møkk.. Mushjulet er upresist, tommelknapp funker ikke, prøvd alt, skal levere den tilbake nå, orker ikke bruke mer tid på den. Har hatt mx500 til nå og må si at den er mye bedre enn dette søppelet. oppskrytt møl rett og slett..

 

Musa er ikke møkk (som nevnt) - den er kjempe god! Kan hende du har fått en ødelagt mus som du burde sende inn igjen.

 

ZayCon

Lenke til kommentar
Har hatt musa i mindre enn 1. døgn, makan til møkk.. Mushjulet er upresist, tommelknapp funker ikke, prøvd alt, skal levere den tilbake nå, orker ikke bruke mer tid på den. Har hatt mx500 til nå og må si at den er mye bedre enn dette søppelet. oppskrytt møl rett og slett..

6092503[/snapback]

Jaha?

 

Synes G5 er ganske bra. Den er lik mx500 i passform med bedre spesifikasjoner. Du har vel ikkje tilfeldigvis fått ei "ødelagt" mus?

Endret av Elendil
Lenke til kommentar
Har hatt musa i mindre enn 1. døgn, makan til møkk.. Mushjulet er upresist, tommelknapp funker ikke, prøvd alt, skal levere den tilbake nå, orker ikke bruke mer tid på den. Har hatt mx500 til nå og må si at den er mye bedre enn dette søppelet. oppskrytt møl rett og slett..

6092503[/snapback]

Jaha?

 

Synes G5 er ganske bra. Den er lik mx500 i passform med bedre spesifikasjoner. Du har vel ikkje tilfeldigvis fått ei "ødelagt" mus?

6100042[/snapback]

Det kan hende, sprang uansett tilbake med musa, var ikke så fornøyd som du skjønner. Det virket ikke som musa var "ødelagt". Det virket bare som jeg stiller høyere krav, tommel greia var nok en eller annen driver feil en eller annen plass..

Var ikke interessert å bruke mer tid enn nødvendig. Håpet selvsagt at den skulle være konge, da den som sagt er veldig lik mx500, dermed slipper man tilvenningsprosessen med ny passform. mx500 er ennå en grei mus, problemet er bare at den begynner å synge på siste verset.

Savnet samtidig noen flere knapper på G5, er egentlig 3 færre knapper enn mx500 om man tar hensyn til at man må bruke toppknappene på on-the-fly, eller hva det så fint heter..

Lenke til kommentar

I setpoint kan du velge instillinger for knappene, jeg har G7 og har satt alle ekstraknappene mine til å være "standardknapp" eller en tast på tastaturet når jeg bruker et spesielt programm (wow.exe, bf2.exe og hl.exe) Så velger jeg at en knapp skal brukes til ett eller annet i game menyen. Det virker i både battlefield, counterstrike og world of warcraft.

Lenke til kommentar
Synes selv at G5 scrollknappen er alt for treg.. må holdes inne i et sek for at den skal ta.. Men ellers er jeg strålende fornøyd med musen.. Eier i BF2 og CS..

 

Det problemet har ikke jeg! Kan hende du må gå inn i kontrollpanel --> Mus --> Hjul - Hake av Følgende antall linjer om gangen - Å så sette på flere der ;)

 

ZayCon

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...