thrall Skrevet 8. april 2006 Rapporter Del Skrevet 8. april 2006 Eg har lest om det huset i anvil, men det ligger langt unna. Eg har og hørt om et hus i imperial city. Hvor kjøper man det, og går det an at noen stjeler ting du har i huset ditt, har hørt at folk han blitt rana. Lenke til kommentar
Winged Monkey Skrevet 8. april 2006 Rapporter Del Skrevet 8. april 2006 Ta deg en tur innom Imperial Commerce Office (eller noe sånt) i Market District. Du får kjøpt hus i Waterfront-området til 2000 spenn. Billigste huset man kan kjøpe i spillet. Er en nedslitt rønne da, så man får ikke akkurat så mye boltreplass eller estetisk nytelse ut av det! Det er umulig å få huset sitt ranet, men jeg har hørt rykter om at dersom du legger ting i tønner/containere osv. at det er en bug i spillet som gjør at det kan forsvinne. Har aldri hatt noe problem med det skjønt, så da spørs det hvor forsiktig du vil være. Viss du bare slenger fra deg tingene på gulvet så er du iallefall sikra.. Lenke til kommentar
Sponis Skrevet 9. april 2006 Rapporter Del Skrevet 9. april 2006 Det piratskipet i waterfront, er et fint gratis hus. Spring ned på dekket til båten, spring inn og få kapteinen til å spring etter deg, og gå opp til en vakt, vaktene vil da drepe piratene, og du har fått Tamriells tøffeste bolig, uten å bryte loven. Lenke til kommentar
Islanbadsj Skrevet 9. april 2006 Rapporter Del Skrevet 9. april 2006 En liten hake ved det. Du får et quest av The Dark Broderhood der du skal drepe kapteinen, du får en grei ring i reward. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå