Gå til innhold

MSI Hovudkortvifta bråker svært mykje


AshtraY

Anbefalte innlegg

Hei,

 

Har i det siste undra meg om det var CPU-vifta, Hovudkort-vifta eller skjermkort-vifta som bråka so utruleg mykje.

 

Hovudkorte er av typen : MSI K8N NEO4-F, nForce4, Socket-939, ATX Raid, Lyd, 4xSATA, GbLAN, PCI-Ex16

 

http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=307784

 

Har tatt "fingertesten"(stoppa ei og ei vifte), og funne ut at det er hovudkort-vifta som er årsaka.

 

Åpna kabinettdøra og fjerna det som var av støv, men endra ikkje noko.

 

for nokre månadar sidan var maskina nærmast lydfri, no er det svært høg viftelyd.

 

Kva er løysinga på problemet? Finnst det noko program for å redusere omdreiningane på vifta? Eller må eg kjøpe ny vifte? Er det i sofall noko problem å bytte?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Vil anbefale deg å bytte til en slik: http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=303858

5891204[/snapback]

 

hmms..

 

Tingen er at halve vifta er rett under skjermkortet mitt, ca 1 CM(?) frå viftetoppen til skjermkortet. Den chipset kjøleren ser vel ganske stor ut ?

 

Edit:

Skal sjekke eksakte lengdeverdiar i mårga :]

 

Takk for svaret uansett!

Endret av AshtraY
Lenke til kommentar
hmms..

 

Tingen er at halve vifta er rett under skjermkortet mitt, ca 1 CM frå viftetoppen til skjermkortet. Den chipset kjøleren ser vel ganske stor ut ?

5891242[/snapback]

 

Stemmer, det. Jeg hadde samme problemet, og jeg kjøpte en Zalman Fan Mate2- Det er ei lita viftestyring. Det ble mye bedre, men krever litt flow i kabinettet, da. ;)

Lenke til kommentar
hmms..

 

Tingen er at halve vifta er rett under skjermkortet mitt, ca 1 CM frå viftetoppen til skjermkortet. Den chipset kjøleren ser vel ganske stor ut ?

5891242[/snapback]

 

Stemmer, det. Jeg hadde samme problemet, og jeg kjøpte en Zalman Fan Mate2- Det er ei lita viftestyring. Det ble mye bedre, men krever litt flow i kabinettet, da. ;)

5891250[/snapback]

 

 

http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=311640

 

Kva med den? Trur MSI vifta eg har no, har same dimensjonar som den på linken.

Lenke til kommentar
Dimensjoner (BxDxH)  37 mm x 37 mm x 47 mm

Er ikke stort større enn de fleste standardkjølere, med unntak av høyden.

5891285[/snapback]

 

Men jeg tror ikke det lønner seg pga. lydnivået.

 

Jeg bruker en spenningsregulator fra Zalman, og det er en billig og enkel løsning.

Lenke til kommentar
Så korleis fungera denne?

 

Plugga den til vifta eg allereide har ? So justere hastigheita?

5891375[/snapback]

 

Ja, det er en ledning til hovedkortet, og ei ledning til vifta. På boksen er det en liten knott som du justerer hastigheten med. På minste hakk er den veldig grei.

 

Anbefales! Det følger forresten med dobbeltsidig teip for enkel montering! :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...