Gå til innhold

Hvorfor skriver dere hva slags pc dere bruker som signatur,


Anbefalte innlegg

Personlig synes jeg det ikke er noe problem i det hele tatt at folk har PC'n i signaturen. Det er tross alt et hardware-forum i bunn og grunn dette.

Vitner om relativ lav tålmodighetsterskel når noen må klage på dette!

 

Det eneste jeg er betenkt med, er alle som setter ørten smilies etter hardwaren i signaturen. Akkurat det kunne dere spare oss for.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg synes signatur funksjonen er OK. Det som kan irritere er måten folk buker den på. Hvis folk har PC spesifikasjonene sine i signaturen så er det greit, det hjelper hvis de lager en tråd hvor de spør om hjelp angående sine PC problemer, da slipper vi å spør etter spesifikasjonene. Men hvis samme fyren diskuterer videre og har sin signatur på fortsatt så er det bare tull, då blir det rett og slett sykt. Det minner kanskje litt om de som stinker når det gjelder å buke Quote, de ramser ofte opp masse tull, når vi enkelt kan se og forstå hva fyren svarer på, selv om han ikke hadde quotet. Det er de som har en god signatur, slik som kan være morson,nyttig eller bare kul på en annen måte. Slike signaturer kan godt så på hele veien, bare de ikke er for store. Vel det er mine ord om denne saken, egentlig tror jeg ikke at dette hjelper, men: "Se å bruk signaturen skikkelig folkens, av og til så er det sinnsykt irriterende å se den om og om igjen!"

Lenke til kommentar

Jeg synes også en 'pc' signatur er helt ok. Har mer sans for signatur som forteller meg noe, isteden for de som prøver å være morsomme.

 

Mener ikke å kritisere de med gode slagord, men ironi signaturer som:

Maskin:

486sx 25

Ram 16 mb

osv osv osv. er liksom ikke så morsomt når du har sett dette kanskje 1000 ganger, spør du meg.

 

Rune.

Lenke til kommentar

Det som er dumt med det er at når du får hjelp og sier "Se sign", så litt senere får du ny PC og skal oppdatere signaturen så oppdaterer du jo alle postene dine..

 

Da vil kanskje ikke posten stemme lengere og andre kan ikke dra nytte av den.

 

Vet heller ikke åssen det er med SØK hvis du søker i forumet på hardware f.eks Asus GeForce4 Ti4200, tror ikke den søker sign. da siden det sikkert er en engen database post under brukere...

Lenke til kommentar

Joda, den søker på signatur også. Bare se på dette søket på Chieftec. :smile:

 

Quote:



Hovedkort, Prosessor og minne Ukens tilbud komplett Cappo 2002-09-19 15:49

Hovedkort, Prosessor og minne Halveis død PC Cappo 2002-09-19 15:20

Skjermkort, skjermer Lav refreshrate på LCD-skjerm over tid Cappo 2002-09-19 13:15

Skjermkort, skjermer Asus Ti4600 på Komplett.. Kjøpe? Cappo 2002-09-19 13:13

Kjølere 7v på skjermkort vifta? EvilHomer 2002-09-19 12:58

Nyhetsnotiser Blizzard annonserer et nytt spill snart Cappo 2002-09-19 12:20



 

Merkelig det at jeg dukker opp på poster som ikke har noe med Chieftec kabinett å gjøre i det hele tatt. :smile:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...