Erelend Skrevet 7. april 2006 Skrevet 7. april 2006 Sitter og sliter med dette spillet: http://www.transience.com.au/pearl3.html har ikke fått det til en eneste gang! noen råd til hvordan man bør gå frem? Irriterer meg grønn over dette!! HJELP!
............... Skrevet 8. april 2006 Skrevet 8. april 2006 nei uff:p det var ikke no morro, vanskelig, men kom litt videre da, så stoppa det
............... Skrevet 8. april 2006 Skrevet 8. april 2006 Skjønner ikke et kvidder. 5890289[/snapback] man skal ikke ende opp med den siste kula enkelt sagt
blackops Skrevet 8. april 2006 Skrevet 8. april 2006 Kommer meg ikkje forbi lvl 4, klin umulig. Nei, no får eg gå å gjøre noke fornuftig. Slår meg til ro med 10% vinning
Pilot_ Skrevet 8. april 2006 Skrevet 8. april 2006 Det var så uinteressant at jeg ikke gadd å sette meg skikkelig inn i det engang.
Bear^ Skrevet 8. april 2006 Skrevet 8. april 2006 Er vel ikke rart at det er nesten umulig å vinne, ser ut som reglene forandres ettersom hvem som taper. Holder computeren på å tape, endres reglene slik at computeren vinner, holder jeg på å tape endres ingen ting. Kunne vunnet, men plutselig hadde jeg ikke lov å klikke bort 2 perler på siden av hverandre. Å har du sett, da vinner jo computeren
Blacki Skrevet 8. april 2006 Skrevet 8. april 2006 Argh! testet og ble små forbanna... *ta meg en ny pils og høre musikk heller*..
Dinsdale Skrevet 10. april 2006 Skrevet 10. april 2006 (endret) Gode gamle ja...... Eneste måten jeg har vunnet på er å spille med to vinduer oppe og spille som mannen sjøl i det ene vinduet. Vet at det er fusk, men etter å ha tapt 16516516 ganger var det enten det eller knytteneve i monitoren - valget var enkelt. Endret 10. april 2006 av Dinsdale
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå