Gå til innhold

Anbefaling av spill til en senior gamer.


Anbefalte innlegg

Godfather, virker sånn at denne spillet er for voksne.

Doom3 er veldig bra.

the Suffering er den beste spill jeg har prøvd.

Farcry er veldig spennendes og realistisk.

Likte også Hl2  :thumbup:

hmmm er nok flere spill jeg syns er bra, men de er som du sier "hyperkule actionfigurer som roper "fuck yeah baby!!" hver gang de river hodet av motstanderen" hihi :D

5885352[/snapback]

 

ikke ta tips herfra..

 

Godfather er IKKE bra.

Doom3 er IKKE bra

Farcry er ikke realistisk, og selv om ikke personen du spiller har det, har fiendene du skyter på masse teite oneliners.

 

HL2 er bra.

5885797[/snapback]

 

Din mening, du kan ikke bestemme hvilke spill som er bra eller ei. Da må du skrive at det er DIN mening, jeg likte Gudfaren ganske godt, Doom3 koste jeg meg også med. :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei,

 

Dette er noen spill som har gitt meg ganske mye glede:

 

~ Heroes of Might and Magic (2, 3 og 4), TBS

~ Prince of Persia: The Two Thrones, Plattform

~ Splinter Cell, 3. persons skyter

~ Warcraft 3, RTS

 

Ellers vil jeg ogsaa anbefale deg Metal Gear Solid Serien hvis du sitter paa en PS2.

 

Victurus!

Lenke til kommentar
Jeg kan garantere at godfather faller godt i smak ettersom du har sett filmene..men ellers så er neverwinter nights for rpg strategi intereserte :)

5896280[/snapback]

 

Jeg har også sett Godfather-filmene, selvfølgelig, hvem har ikke det? Men spillet falt så absolutt ikke i smak, syns det var et skikkelig drittspill.

Lenke til kommentar
Jeg kan garantere at godfather faller godt i smak ettersom du har sett filmene..men ellers så er neverwinter nights for rpg strategi intereserte :)

5896280[/snapback]

 

Jeg har også sett Godfather-filmene, selvfølgelig, hvem har ikke det? Men spillet falt så absolutt ikke i smak, syns det var et skikkelig drittspill.

5896605[/snapback]

 

Eg har nok ikke sett filmene, men skal ihvertfall verdsette dem før eg overhodet gidder å spille dette som har fått blandet kritikk ;)

Endret av Mala
Lenke til kommentar

Gubber? Gubbe blir du først i 70-årene! Nuvel. Da jeg er eldre enn trådstarter tillater jeg meg å understreke det som ble sagt i et annet inserat: Operation Flashpoint! Her begynner du rettnok som amerikansk soldat; du er også russer (i Red Hammer) og motstandsmann (i Resistance), og jeg synes ofp er det mest realistiske soldatspillet jeg har vært borti. Et par bugs får vi leve med. Ellers har de siste fjorten dagene gått med til Oblivion; kjempespill selv om oppdragene er nokså like etter den 40'de hula.

 

Bernt K

Lenke til kommentar

Bare for å rydde litt da det for meg ser ut som om det er flere Operation Flashpoint titler.

 

Operation Flashpoint 1985 er fra 2001 og har disse systemkravene?

CPU 733 MHz or faster, 32 MB 3D card, 256 MB RAM, 800 MB HDD, CD-ROM, keyboard, mouse, sound card, DirectX 8

Endret av TAAB
Lenke til kommentar

Vi må for all del ikke glemme "System Shock 2" ! Et genialt RPG/FPS Sci-Fi Horror spill med en dyp engasjerende historie og noen genuint skremmende øyeblikk. Det er fra 1999 og ser således kanskje litt datert ut, spesielt på karaktermodeller, men leveldesignen er fantastisk og drar deg inn i handlingen så du ser bort fra svakeher som tidens tann måtte ha påført.

Lenke til kommentar
Bare for å rydde litt da det for meg ser ut som om det er flere Operation Flashpoint titler.

 

Operation Flashpoint 1985 er fra 2001 og har disse systemkravene?

CPU 733 MHz or faster, 32 MB 3D card, 256 MB RAM, 800 MB HDD, CD-ROM, keyboard, mouse, sound card, DirectX 8

5897214[/snapback]

 

Joda, ofp er gammelt, men det finnes i en PCGamer GOTY (game of the year)versjon for £9.99 her, og pakken inneholder i tillegg til den originale kampanjen to tilleggsting; Red Hammer og Resistance. Det er fortsatt aktivitet på modfronten, kanskje mest kjent er FDF-mod med en helt ny campaign ubeslektet med 1985.

 

Bernt K

Lenke til kommentar
Gubber? Gubbe blir du først i 70-årene! Nuvel. Da jeg er eldre enn trådstarter tillater jeg meg å understreke det som ble sagt i et annet inserat: Operation Flashpoint! Her begynner du rettnok som amerikansk soldat; du er også russer (i Red Hammer) og motstandsmann (i Resistance), og jeg synes ofp er det mest realistiske soldatspillet jeg har vært borti. Et par bugs får vi leve med. Ellers har de siste fjorten dagene gått med til Oblivion; kjempespill selv om oppdragene er nokså like etter den 40'de hula.

 

Bernt K

5897157[/snapback]

 

 

HeHe Hadde du sett når de Oldboyz gutta spiller så er flere av dem Gubbete i bevegelsene med campingen sin.

Men klanen deres har flere spreke Gubber så det også er sagt.

Lenke til kommentar

Til trådstarter: Jeg leste lenger opp i tråden at du ikke hadde kommet igang med hverken Deus Ex eller Thief-seriene, av uvisse årsaker. Anbefaler sterkt at du gir begge disse "franchisene" en ny sjanse. Utviklerne bak disse spillene (var ikke Warren Spector involvert i begge seriene?) satser kraftig på å gi deg åpne former for problemløsing (emergence!) samt gode historier.

 

Deus Ex har størst fokus på åpen problemløsing og "emergence".

Thief på sin side har (IMHO) spillhistoriens beste implementering av "sniking" hittil, samt god backdrop og historie (steampunk er kult!)

 

Jeg synes personlig at begge seriene var best i de første spillene, men de siste titlene, Deus Ex 2 og Thief: Deadly Shadows, er absolutt ikke dårlige spill heller (når man ser på dem isolert fra forløperne sine).

 

Forøvrig er Vampire: Bloodlines er et veldig bra rpg, som dessverre ble lansert med alt for mange bugs. Burde imidlertid fungere helt fint nå med siste offisielle/uoffisielle patch installert. KOTOR er en annen naturlig anbefaling, men det mener jeg å ha lest at du har spilt allerede. :)

Endret av thomanil
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Bare en liten avrunding.

 

Nå har jeg skaffet meg Max Payne 2, Gothic 2 og Neverwinter Nights med expansion packs.

 

Koser meg ordentlig med samtlige titler, og vil takke alle for gode tips :)

 

Skal nok ikke se bort i fra at andre tips i denne tråden også skal prøves ut.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...