Gå til innhold

Forum-uken som gikk


Anbefalte innlegg

Hvis man skal snakke om hvilket forum som har størst potensiale, vil jeg tro det skal mye til for å slå vg.no's diskusjonsforum når d gjelder emner. Den dagen HW.no nettverketes forum får 4 tråder som gjelder sexualliv, har orcla virkelig slått på stortromma.

 

 

Wtf for en sammenligning på potensiale er det egentlig? Det skal veldig lite fjortissfaktor til for å slå noen av de innleggene som blir posta på VG-nett forumet mener du? Makan til ureflekterte og dumme innlegg har jeg ikke sett på noe annet forum. Og jeg håper for guds skyld ikke det brer seg denne veien iaff.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

 

Btw; I det øyeblikket man innfører stoff som relateres til sex osv, så har man vel tapt.

Emnet er riktignok høyst interessant, men hører vel neppe hjemme under hw.no?

Eller??

"Hardware" kan jo være så mangt, om man bruker fantasien.....

5886616[/snapback]

 

Er diskusjon.no nå, ikke hw.no ;)

 

Hvorfor skal man måtte gå til andre forum for å diskutere sex, samliv samt alt mulig annet?

 

Ønsker man å diskutere noe så burde man kunne gjøre det på diskusjon.no :)

Lenke til kommentar

 

Btw; I det øyeblikket man innfører stoff som relateres til sex osv, så har man vel tapt.

Emnet er riktignok høyst interessant, men hører vel neppe hjemme under hw.no?

Eller??

"Hardware" kan jo være så mangt, om man bruker fantasien.....

5886616[/snapback]

 

Er diskusjon.no nå, ikke hw.no ;)

 

Hvorfor skal man måtte gå til andre forum for å diskutere sex, samliv samt alt mulig annet?

 

Ønsker man å diskutere noe så burde man kunne gjøre det på diskusjon.no :)

5887216[/snapback]

Kan ikke være mer enig der Dotten! Forøvrig, til dere som vil diskutere sex, så har vi en egen sex-tråd i OT-bare eller Off Topic --> Annet, hvis jeg ikke husker helt feil.

Igjen, masse ros til Diskusjon.no og ingen ris fra meg i alle fall!

 

:)

Endret av onyX
Lenke til kommentar
Svært interessant å lese, selv om kategoriene kanskje kunne hatt en bedre "oppløsning".

Som en gammel traver fra overklokking.no, kunne det jo også vært spennende å lese litt om hvordan feltene "kjøling, overklokking" osv kommer ut i en slik statistikk.

Antakelig blir jeg skuffet, men vil nok komme over det! :p

 

Btw; I det øyeblikket man innfører stoff som relateres til sex osv, så har man vel tapt.

Emnet er riktignok høyst interessant, men hører vel neppe hjemme under hw.no?

Eller??

"Hardware" kan jo være så mangt, om man bruker fantasien.....

5886616[/snapback]

Vil ikke si det. Mange som ser på det som hw.no-forumet, men det gjelder jo for hele nettverket og det har fått navnet diskusjon.no. Navnet får det jo til å høres ut som man kan diskutere alt man vil. Men for all del, ikke la det bli bare et sex-forum. Vil heller anbefale Klara-Klok foran diskusjon.no når det gjelder slikt. ;)

 

Edit: ser Dotten nevnte noe av det samme..

Endret av Luzifer
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...