Joachim_F Skrevet 7. april 2006 Skrevet 7. april 2006 Game Studio Hamar har invitert studenter ved Høgskolen i Hedmark til å delta i en konkurranse om beste forretningsidé innen spill- og opplevelsesproduksjon. Les mer
lavizh Skrevet 7. april 2006 Skrevet 7. april 2006 Stilig, bor selvi Hamar, visste ikke at det var Game Studio her, disse må jeg snakke litt med.
Pilot_ Skrevet 7. april 2006 Skrevet 7. april 2006 Tøft. Vinnerspillet, kommer det til å bli publisert elns?
TSP Skrevet 7. april 2006 Skrevet 7. april 2006 Det er kjipt når man har alle ideene, men ingen av kunnskapene til å kunne lage et spill.
djorgen Skrevet 8. april 2006 Skrevet 8. april 2006 (endret) Tøft. Vinnerspillet, kommer det til å bli publisert elns? 5883324[/snapback] Heisann! Jeg er 3.klasse-student på det nevnte spillstudiet på Hamar. Har også ansvaret for IGDA Hamar sin hjemmeside, www.igda.org/hamar - www.spillutviklere.org. Spillkonseptet vårt, helikopterspillet "Cyclic Pitch", vant tilfeldigvis fjorårets konkurranse. Dette er vi nå er i ferd med å lage en demo av. For å svare på spørsmålet ditt.. Nei, vinnerne vil ikke bli publisert uten videre. Men 1.premien består blant annet av at man får 1/2 års gratis kontorplass, som kan brukes til å samle folk til å lage en demo av spillkonseptet. Så kan man eventuelt gå videre til publisher/investorer, og pitche spillideen. Men det er langt fra enkelt - du skal ha et veldig godt konsept og team for å få støtte. For mer info om konkurransen, sjekk den ovennevnte hjemmesida. :-) Edit: Typo. Endret 10. april 2006 av djorgen
Bloody Mess Skrevet 9. april 2006 Skrevet 9. april 2006 Linkene virker ikke, www.igda.org/hamar forwarder meg til www.surftown.com, www.spillutvikling.org skjer det ingenting på.
Pilot_ Skrevet 10. april 2006 Skrevet 10. april 2006 Tøft. Vinnerspillet, kommer det til å bli publisert elns? 5883324[/snapback] Heisann! Jeg er 3.klasse-student på det nevnte spillstudiet på Hamar. Har også ansvaret for IGDA Hamar sin hjemmeside, www.igda.org/hamar - www.spillutvikling.org. Spillkonseptet vårt, helikopterspillet "Cyclic Pitch", vant tilfeldigvis fjorårets konkurranse. Dette er vi nå er i ferd med å lage en demo av. For å svare på spørsmålet ditt.. Nei, vinnerne vil ikke bli publisert uten videre. Men 1.premien består blant annet av at man får 1/2 års gratis kontorplass, som kan brukes til å samle folk til å lage en demo av spillkonseptet. Så kan man eventuelt gå videre til publisher/investorer, og pitche spillideen. Men det er langt fra enkelt - du skal ha et veldig godt konsept og team for å få støtte. For mer info om konkurransen, sjekk den ovennevnte hjemmesida. :-) 5886858[/snapback] Ja, skjønner. Vi får bare vente å se da.
djorgen Skrevet 10. april 2006 Skrevet 10. april 2006 (endret) Linkene virker ikke, www.igda.org/hamar forwarder meg til www.surftown.com, www.spillutvikling.org skjer det ingenting på. 5895768[/snapback] Vi er klar over det.. Var noe som klikka i helga. Det skal fikses ASAP. Edit: Det skal forresten være www.spillutviklere.org. Sorry typoen. Endret 10. april 2006 av djorgen
Anbefalte innlegg