Gå til innhold

Virus for 6 nm produksjonsteknikk


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Interessant.

 

Nei, virus er vel egentlig ikke levende.

De kan jo ikke formere seg på egenhånd, noe som er vesentlig. De har jo heller ingen mitokondrier eller annen måte å drive celleånding/skaffe energ. Klarer heller ikke bygge proteiner....

5882332[/snapback]

 

Nå kan jo heller ikke jeg formere meg på egenhånd :)

 

Er det ikke også noen organismer som er mer eller mindre avhengig av å leve i symbiose?

 

AtW

Lenke til kommentar
Interessant.

 

Nei, virus er vel egentlig ikke levende.

De kan jo ikke formere seg på egenhånd, noe som er vesentlig. De har jo heller ingen mitokondrier eller annen måte å drive celleånding/skaffe energ. Klarer heller ikke bygge proteiner....

5882332[/snapback]

 

Nå kan jo heller ikke jeg formere meg på egenhånd :)

 

Er det ikke også noen organismer som er mer eller mindre avhengig av å leve i symbiose?

 

AtW

5882348[/snapback]

 

 

noob

kan du ikke formere deg selv :p

 

ehehe neida ;) *elske på damer* ;D gla vi har dem jeg :)

Lenke til kommentar
Hva så med virus? Virus er ikke definert som "organismer" og dermed heller ikke liv. De er DNA-fragmenter (og av og til RNA fragmenter) i en proteinfrakk, og de er avhengigav å snylte på vertens cellemaskineri for å kunne kopiere seg selv.

Virus produserer i dag også bla. insulin for diabetikere, så bruken av virus i "bioteknlogisk" perspektiv er ikke nytt. Dessuten kan man ved hjelp av PCR metoden enkelt kopiere opp arvemateriale (noe som virus nesten utelukkende består av) til nye produskjonsvirus, eller lage en vert som virus kan mangfoldigjøre seg i, og dermed holde produksjonskostnadene nede.

Etterhvert ferdig produkt som blir produsert ved hjelp av denne metoden vil jo ikke inneholde noen form for virus (hvis det ikke ahr skjedd en glipp/feil), så man slipper jo å engste seg for virus i PC en :p

Lenke til kommentar

Spørsmålet dreier seg vel om Norman Antivirus kommer til å ødelegge batteriet? Da får vi endelig bekreftetat software ødelegger hardware i stor stil.

 

Regner med at Dyrevernet også vil gripe inn.

 

 

Norman Antivirus: Get YOUR license to kill!

Lenke til kommentar
jeg fikk mange spørsmål i hode nå som jeg ikke helt vet åssen jeg skal få stilt og enda verre, svar på  :roll: men er dette seriøst ? (må jo være det siden det står på førstesiden av hardware  :ermm: )

5886310[/snapback]

Um tilogmed april spøkene havner på forsiden :hmm:

 

*vente på at de får lært de virusa åssen dem ska lage 6nm prosessorer*

 

eller.... trur ikke cpu med innebygget virus hadde slått helt ann :tease:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...