Gå til innhold

Tråden for utvekslingsstudenter


MartinF

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ang skulking og sånt tull, husk at det er ikke "land of the free" for utvekslingsstudenter. Det skal vel knapt noe som helst til før du blir sendt på huet og rævva hjem igjen.

 

Vertsfamilien trenger bare knipse med fingra, så sitter du på et fly hjem til Norge.

Endret av Bitex
Lenke til kommentar

Vertsfamilien kan ikke få deg sendt ut. Det er områderepresentanten og organisasjonen i USA som må gjøre dette. Klarer du ikke vertsfamilien og de klarer ikke deg, får du byttet familie.

 

Men allikevel, USA er for all del ikke The Land of Free. Det er veldig strengt der, og gjør du noe halvulovlig (gå på en fest uten å drikke f.eks) blir du sendt hjem.

Lenke til kommentar

Jo! jeg var på det møtet i Oslo;)

 

Familien virker veldig hyggelig! Men jeg har ikke fått noe info om dem fra speak! har ikke hørt noenting fra speak enda.. men jeg har fått mail fra familien! de har visst at jeg skulle til dem i en måned nå! litt rart jeg ikke har hørt noe fra speak men..

 

jeg har tre yngre søsken! to gutter, 5 og 7 år, og ei jente på 12 år! hostmom er 31 år og hostdad vet jeg egentlig ikke så mye om! så har de mange av de samme interessene som meg da! Så det er jo bra=)

 

Så skal jeg gå på skole med bare 350 elever..mindre enn den norske skolen jo!

Lenke til kommentar
En ting veldig bra med California: Været!! :)

 

Det er det som betyr mest for meg, men da kan man også dra til Florida og andre solstater=)

8917137[/snapback]

Må du tenke på at de såkalte "solstatene" får veldig lite regn, og de vil bli veldig ørkenaktige (hvis det ikke allerede er ørken i området).

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...