Gå til innhold

TES: grafikk flimmer på characters! :(

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Heisann, jeg spiller om dagen my oblivion men jeg opplever en god del grafikk flimmer av forskjellig farger på characterne spesielt når jeg er nærme dem, er utrolig irriterende og lurer på om det noe jeg kan gjøre med dette? Patch/drivere ol. :(

AMD Athlon SP 2500+

1.83GHz, 1gb ram

Nvidia Gefore 6800GT

Min pc burde da klare dette spillet, kjører det på 1024x768 med HDR på og alt på fullt, det lagger ikke men opplever flimmer.

Endret av Keylar
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Uhm, hvor kan jeg se om jeg har på self shadowing o_O

nwm: fant det ut nå, har ikke på self shadowing, fortsatt flimmer ;(

Endret av Keylar
Skrevet

Jeg har samme problem som deg, bruker også et GeForce 6800GT.

Pixlene på karakterer flyr i vinkel, skulle tro kortet var ekstremt overklokket. Men jeg har ikke klokket noe på denne pc'en.

Skrevet

Idle temp er rundt 50 grader men så fort oblivion starter går den opp i 60-75, har satt en monster vifte ved siden av pc'n men ser ikke ut til å hjelpe stort.

En skulle jo tro at de 2 viftene på skjerm kortet skulle klare jobben :dontgetit: .

Skrevet
Idle temp er rundt 50 grader men så fort oblivion starter går den opp i 60-75, har satt en monster vifte ved siden av pc'n men ser ikke ut til å hjelpe stort.

En skulle jo tro at de 2 viftene på skjerm kortet skulle klare jobben  :dontgetit: .

5882973[/snapback]

Den temperaturen der er helt normal når du spiller(60-75.. )

40-45 grader i idle er også normalt.. ser at du ligger litt over, men det har kanskje noe med hvordan du har satt opp viftestyringa..

Skrevet
Det er varmt ja, ville ikke anbefale at skjermkort ligger på over 45-50 grader. :p

5882581[/snapback]

En GPU tåler over 100 grader. Jeg tviler på at du klarer å spille med skjermkortet ditt under 45 grader med standard kjøling.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...