rønning Skrevet 5. april 2006 Skrevet 5. april 2006 (endret) Jeg skal prøve meg på mod_rewrite, men jeg får ikke til å endre på httpd.conf-filen... Jeg har fjernet kommentaren på #LoadModule rewrite_module modules/mod_rewrite.so, men når jeg skulle legge til: AddModule mod_rewrite.c, så vil ikke apache starte igjen.. Noen som vet hva problemet kan være.. Endret 5. april 2006 av rønning
Gjest Slettet-df17e Skrevet 5. april 2006 Skrevet 5. april 2006 Dette er feilpost. Skal vel ligge under Programvare delen Uansett... Hva sier error logen til Apache ?
Gjest Slettet-df17e Skrevet 5. april 2006 Skrevet 5. april 2006 Den feilmeldingen der er ganske enkel og skjønne da AddModule er ikke en komando. Hadde jeg lest posten din litt bedre kunne jeg sagt deg det med en gang. Uncoment LoadModule rewrite_module modules/mod_rewrite.so linjen og du skal ha støtte for mod_rewrite.
rønning Skrevet 5. april 2006 Forfatter Skrevet 5. april 2006 oki..takk skal du ha.. leste http://unrealized.org/artikkel/apache/mod_rewrite/ denne guiden, og der stod det jeg ikke fikk til å virke. Men så lenge det virker har det ikke noe å si..
Gjest Slettet-df17e Skrevet 5. april 2006 Skrevet 5. april 2006 AddModul funksjonen har man ikke i Apache 2. Tror jeg.. Og tipper du kjører v. 2.0.*
rønning Skrevet 5. april 2006 Forfatter Skrevet 5. april 2006 (endret) riktig ***************** edit: men det er fortsatt problemer..jeg får ikke mod_rewrite til å funke.. Jeg har lagt .htaccess filen i htdocs mappen, men det hjelper ikke..Har også prøvd å legge til noe så enkelt som Error Document, men det funker ikke det heller.. HJELP! edit: leif Endret 5. april 2006 av rønning
rønning Skrevet 5. april 2006 Forfatter Skrevet 5. april 2006 ja...så det, men det jeg har i .htaccess er rett
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå