Rikkely Skrevet 4. april 2006 Skrevet 4. april 2006 Når jeg skal gjøre quest som er i imperial city eller rundt der kommer vaktene å tar meg. De er jo mye sterkere enn meg! Er det noe jeg kan gjøre for å bli "venner" med dem?
Islanbadsj Skrevet 4. april 2006 Skrevet 4. april 2006 Har du noen gang valgt resist arrest alternativet om du har blitt tatt for noe ulovlig? Har du bounty? (For å sjekke det kan du trykke tab og så der health og magicka vises og så på den helt borterste fanen (medaljene))
Øssa Skrevet 4. april 2006 Skrevet 4. april 2006 Du kan jo prøve yield. Hold inne block og aktiver personen som angriper deg. Liker han deg nok vil han slutte å angripe deg. Kanskje du får noen løsnign hvis du snakker med vakten etterpå.
Rikkely Skrevet 4. april 2006 Forfatter Skrevet 4. april 2006 jeg har 9000 i bounty. hvordan får jeg bort det. Er det pga at jeg stjal en repair hammer engang? Alt jeg har gjort. Jeg resiter arrest hver gang jeg møter på en soldat. Jeg springer til en plass høyt opp der vaktene ikke får tak i meg. Når jeg er der oppe kaster jeg spells på dem. Det er irriterende at 20 vakter springer etter meg når jeg er i imperial city =( Men jeg skal prøve ut den yield greia. Takk =)
Øssa Skrevet 4. april 2006 Skrevet 4. april 2006 Resist arrest ja. Du kommer ikke utenom den der med å enten betale til vaktene, betale i Thieve's guild eller gå i fengsel. når du har så mye bounty hater sikkert vaktene deg og du får sikkert ikke yielda. Du vil alltid ha bountyen din hvis du ikke gjør noe med den.
Ozelot Skrevet 4. april 2006 Skrevet 4. april 2006 jeg har 9000 i bounty. hvordan får jeg bort det. Er det pga at jeg stjal en repair hammer engang? Alt jeg har gjort. Jeg resiter arrest hver gang jeg møter på en soldat. Jeg springer til en plass høyt opp der vaktene ikke får tak i meg. Når jeg er der oppe kaster jeg spells på dem. Det er irriterende at 20 vakter springer etter meg når jeg er i imperial city =( Men jeg skal prøve ut den yield greia. Takk =) 5869562[/snapback] Og du er overasket ? Prat med han fyren du har som kontaktperson ang. Gray Fox.
Rikkely Skrevet 4. april 2006 Forfatter Skrevet 4. april 2006 Hvor mye må jeg betale til vaktene da? Gidder ikke i fengsel. Holder på med de fire bøken i mainqust nå da, tror jeg blir medlem i thieves guild etterhvert?
Islanbadsj Skrevet 4. april 2006 Skrevet 4. april 2006 (endret) Eller stikk til en annen by, når vaktene prøver å arrestere deg svarer du "Go to jail." Med mindre du har 9000g du vil bruke på det. Tror det kan bli vansklig å joine thiefs guild når alle i imperial city hater deg. Siden første oppdraget går ut på å stjele fra noen der, og da klikker nok vaktene når de ser deg. Endret 4. april 2006 av Islanbadsj
Øssa Skrevet 4. april 2006 Skrevet 4. april 2006 Jepp. Du er nok ganske fucked. Er ikke mer å gjøre enn å betale eller gå i fengsel. Eller bare lev med det. Tviler på at det blir gøy.
Islanbadsj Skrevet 4. april 2006 Skrevet 4. april 2006 Greit nok at du lever på kanten, men jeg ville ikke levd så mye på kanten som er der...
Rikkely Skrevet 4. april 2006 Forfatter Skrevet 4. april 2006 Hvordan går det med alle våpnene mine, armor og alt det der viss jeg går i fengsel? vil ikke miste alt. =(
Artistic.Hipster Skrevet 4. april 2006 Skrevet 4. april 2006 Hvordan går det med alle våpnene mine, armor og alt det der viss jeg går i fengsel? vil ikke miste alt. =( 5869673[/snapback] Du får de igjen når du kommer ut av fengselet. Jeg hadde 3000 i bounty, så gikk jeg i fengsel å nå er alt i orden
Øssa Skrevet 4. april 2006 Skrevet 4. april 2006 Får det jo ikke tilbake hvis han har stjålet alt. Kan jo drope alt tyvegodset på bakken før du går i gengsel eller betaler :!:
Rikkely Skrevet 4. april 2006 Forfatter Skrevet 4. april 2006 har ikke stjålet noe av det jeg har nå. Men må jeg være i fengsel lenge?
Bytex Skrevet 4. april 2006 Skrevet 4. april 2006 Hvem bryr seg hvor lenge? Det er ingen timelimit på spillet uansett.
Rikkely Skrevet 4. april 2006 Forfatter Skrevet 4. april 2006 jeg har vært i fengsel, alt ordnet seg! Takk for hjelpen
Imsvale Skrevet 4. april 2006 Skrevet 4. april 2006 Rikkely er rehabilitert! Gratulerer! (Håper vi da.)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå