anora Skrevet 4. april 2006 Skrevet 4. april 2006 (endret) Hei. Jeg er lvl 5, og etter 24 timers søvn, kommer det opp en tekstboks om at jeg har hatt en drøm om en skikkelse... Som bet en sovende person, eller noe sånt, og så ser jeg at det er meg selv, og våkner med et skrik... Men jeg forstår ikke... jeg har jo ikke blitt bitt av noen vampyrer! (Impene er vel ikke vampyrer vel?) Jeg vet ikke om jeg skal kurere meg eller ikke. Jeg ser jo ut som Fanden selv (ser ikke ut som dame lengre) Ser jeg har fått masse Active Effects, hva kan jeg gjøre med de? Bruke de? Noen fordeler med å være vampyr? Jeg har lest igjennom de innleggene jeg fant om vampiricism, men jeg ble ikke så klok, jeg har jo ikke blitt bitt, ikke som jeg vet om iallefall... Endret 4. april 2006 av anora
Islanbadsj Skrevet 4. april 2006 Skrevet 4. april 2006 Du har muligens blitt bitt i søvene. Det er mye positivt med å være vampyr, du får + på mange skills osv. En av de tingene som er dumt er vel bare det at om du ikke drikker blod blir du mer vampyr på en måte (Og får større bonuser) og det har sin pris. Du kan f.eks ikke være ute midt på dagen uten å brenne opp etter at du ikke har drukket blod på 3-4 dager.
Flygg Skrevet 5. april 2006 Skrevet 5. april 2006 Å være vampyr passer vel kansje best til sånne nattaktive thief/assassin-typer. Om man bryter seg inn et sted er det jo også greit å få drukket blod fra huseieren. Om man skal være lovlydig og vampyr får man litt problemer med å finne noen å drikke fra. Å bli vampyr passet ihvertfall meg veldig bra, siden jeg er en ganske svak mage. De +5 på strength gjør en vanvittig forskjell på hvor mye jeg kan bære.
roolf Skrevet 5. april 2006 Skrevet 5. april 2006 Du har sikkert sloss med en eller annen vampyr i en hule eller noe. Selv synes jeg det ble skikkelig stress å være vampyr. Greit nok med litt ekstra krefter, men om man ikke får tak i blod så tåler man ikke dagslys. Dvs. man tar skade av å være ute. Da kan man heller ikke fast travel om dagen, noe som er kjedelig. Det er i tillegg vanskelig å finne passende offer for blod om dagen ettersom alle er våken. For meg ble det mye venting innendørs for å si det sånn. For å bli kvitt vampyrgreiene må man ta en utrolig lang og kjedelig quest. Denne tar så lang tid med mye leting etter irriterende småting at det i seg selv er et argument mot å bli vampyr. Jeg ville heller ofret en kvelds spilling og gått tilbake til et tidligere savegame før jeg ble vampyr, enn å ta denne questen. Det er i alle fall min oppfatning etter å ha prøvd det.
Myggleif Skrevet 5. april 2006 Skrevet 5. april 2006 Du kan laste ned en mod som legger til en del potions. Drikker du dem, blir du "frisk". Jeg husker ikke helt url'en, men er sikker på at noen her kan linke den. For meg virker i alle fall det mye bedre enn å ta den ubeskrivelig kjedelige questen som gir Vampire Cure.
roolf Skrevet 5. april 2006 Skrevet 5. april 2006 Du kan laste ned en mod som legger til en del potions. Drikker du dem, blir du "frisk". Jeg husker ikke helt url'en, men er sikker på at noen her kan linke den. For meg virker i alle fall det mye bedre enn å ta den ubeskrivelig kjedelige questen som gir Vampire Cure. 5871032[/snapback] Dah, jammen bra jeg har xbox 360-versjonen. Men, men, nå har jeg fått tak i kuren på vanlig måte. Tok to hele kvelder med spilling...
Mr. Bridger Skrevet 5. april 2006 Skrevet 5. april 2006 Er enig med roolf i at det å være vampyr kan bli litt plagsomt. Jeg valgte og bli det, men nå som jeg driver med quester hvor jeg er avhengig av å prate med folk som stort sett kun er lett tilgjengelige på dagtid er det bare plagsomt å være vampyr. Det er selvfølgelig avhengig av hvordan du spiller. Hvis du husker på å drikke blod ofte nok burde det ikke være noen særlig ulempe for deg å være vampyr.
Thsan Skrevet 5. april 2006 Skrevet 5. april 2006 Kanskje litt OT. Hvordan drikker man blod når man er vampyr?
Mr. Bridger Skrevet 5. april 2006 Skrevet 5. april 2006 Gå eller snik deg bort til noen som ligger å sover så vil du få muligheten til å suge blood av dem (feed). Hvis noen ser deg regnes dette som et angrep/overfall.
Dr. Mobius Skrevet 5. april 2006 Skrevet 5. april 2006 Der er rett og slett herlig å være vampyr! Elsker bonusene, spesielt Hunter's vision.
hugRmunR Skrevet 5. april 2006 Skrevet 5. april 2006 Kunne ikke fordra å være vampyr! Så, lille svake meg, lastet ned den potion modden... Hehe
anora Skrevet 5. april 2006 Forfatter Skrevet 5. april 2006 (endret) Kunne ikke fordra å være vampyr! Så, lille svake meg, lastet ned den potion modden... Hehe 5872379[/snapback] Jeg lastet den ned jeg også, kjøpte den for over 700g, drakk den, MEN jeg ser helt annerledes ut! Altså, jeg er ikke vampyr lengre tror jeg, men jeg er ikke lenger en pen dame! Er blitt en tjukk "mann" med damekropp... Forstår ikke helt.... Det står: "Cure Vampirism on Self for 1 sec". Varer det bare i 1 sekund?? Jeg vil bli sånn jeg var!! Snufs... Endret 5. april 2006 av anora
RRhoads Skrevet 5. april 2006 Skrevet 5. april 2006 Kunne ikke fordra å være vampyr! Så, lille svake meg, lastet ned den potion modden... Hehe 5872379[/snapback] Jeg lastet den ned jeg også, kjøpte den for over 700g, drakk den, MEN jeg ser helt annerledes ut! Altså, jeg er ikke vampyr lengre tror jeg, men jeg er ikke lenger en pen dame! Er blitt en tjukk "mann" med damekropp... Forstår ikke helt.... Det står: "Cure Vampirism on Self for 1 sec". Varer det bare i 1 sekund?? Jeg vil bli sånn jeg var!! Snufs... 5873076[/snapback] det er nok det at det tar ett sekund før den virker.. akkurat som heal 100 health for 10 seconds.. da bruker den 10 sekunder på å gå opp hundre hp..
anora Skrevet 5. april 2006 Forfatter Skrevet 5. april 2006 Ja... Men selv om jeg er kurert for Vampirism, er useende mitt forandret helt... Noen som vet hvorfor, og hvordan man kan få det gamle utseendet tilbake?
klilleng Skrevet 5. april 2006 Skrevet 5. april 2006 SPOILER Hvis du loader før du faktisk har blitt vampyr, kan du dra og kjøpe en potion of Cure Disease. Drikk den, og evt gå til en kirke og be, vet ikke om det er nødvendig. Dette må altså gjøres FØR du har blitt vampyr (tar en stund etter at du har blitt infisert).
hugRmunR Skrevet 5. april 2006 Skrevet 5. april 2006 Hmm... Potionen virket fint for meg... Men så kan det jo være en litt bugget mod da
anora Skrevet 5. april 2006 Forfatter Skrevet 5. april 2006 Hmm... Potionen virket fint for meg... Men så kan det jo være en litt bugget mod da 5874149[/snapback] Jeg skal prøve det klilleng foreslo. Hvis ikke det fungerer, har du linken til den mod'en du lastet ned, Northern?
anora Skrevet 5. april 2006 Forfatter Skrevet 5. april 2006 Jess.... Jeg fant det ut. Jeg skjønte det ikke før nå, Fatigue var ikke på maks, tallene var røde... Det betyr vel at jeg har blitt bitt. Jeg kjøpte Cure Disease, og Fatigue spratt opp på maks. Sov 24 timer, og jeg er normal Jippi! Takker for alle svar
The Stig Skrevet 5. april 2006 Skrevet 5. april 2006 I stedet for å starte en helt ny tråd spør jeg her. Har altså latt meg bli frivilig bitt, slik at jeg ble vampyr som lvl 4. Er nå lvl 8, men har sett meg kraftig lei av livet som vampyr. I begynnelsen var det praktisk med nattsyn og usynnlighet, men nå som jeg har ringer, amuletter etc som gjør akkurat det samme er det blitt bare en plagsom affære. Har startet på questet, og har nå fått i oppdrag og finne 5 Brand Soul Gems (kanskje feil?). Så ville satt sinnsykt stor pris på om noen kunne fortelle meg hvordan jeg skal skaffe disse, evt leite? Tusen takk, Stikk
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå