Gå til innhold

Sven-Göran Eriksson's World Challenge?


Anbefalte innlegg

Hei.. Har nettopp fått tilsendt "Sven-Göran Eriksson's World Challenge" til PS2 i posten. Jeg bestilte det for omtrent 3-4 måneder siden, mne har ikke fått det nå fordi det har vært utsolgt helt til nå.

Så det jeg lurer på er om noen av dere som er her har dette spillet eller har prøvd det? Kan dere gi meg en tilbakemelding på hva dere synes om spillet?

For jeg vet ikke om jeg skal ha det eller sende det tilbake. Og da nytter det ikke å rive av plasten rundt coveret og teste ut spillet, da får jeg ikke pengene igjen..

 

Håper på et kjapt og fornuftig svar tilbake så fort som mulig :smile:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Alle omtaler jeg har lest, om "Sven-Göran Eriksson's World Challenge", har fått bunnkarakter..

Dårlig grafikk, ikke mye til gameplay (er det gameplay i fotball spill da?) ..

Skal du ha deg spill til ps2 kjøper du deg Metal Gear Solid 2, hvis du har det, så venter du til Lord Of The Rings: Two Towers.. Det ser SYKT ut!!

Lenke til kommentar

Dette spillet er sinnsykt dårlig, gjelder også manager versionen til Sven Göran. Returner det asap.

 

Moralen er ligg unna alt som har med Anco å gjøre, de lager kun møkk.

 

Jeg testa fullversionen the Görans manager verssion, makan til halvferdig spill har jeg aldri sett. Det var haste releaset for fotball vm. Tenk ett fotball vm manager spill hvor du kun kan spille england, lol.

Men det var ikke bare det, resten av spillet stinka værre en grønmo...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...