edds Skrevet 4. april 2006 Skrevet 4. april 2006 Hei alle sammen! Jeg leter etter noe som heter ectoplasm, og jeg vet at spøkelser mister det når de dør. Så spørsmålet mitt er; vet noen om noen bra steder å jakte spøkelser? Og trenger jeg en spesiell type våpen/magi for å kunne skade de? Har opplevd at angrepene mine har vært ubrukelige mot de før
Portalol Skrevet 4. april 2006 Skrevet 4. april 2006 Magiske våpen, spells, silver arrows funker på spøkelser.
edds Skrevet 4. april 2006 Forfatter Skrevet 4. april 2006 Aha, det gir jo mening Men som sagt, vet noen hvor man finner dem?
Berd Skrevet 4. april 2006 Skrevet 4. april 2006 Var på "et-eller-annet ingrediens" sør øst i marked district, de hadde det. Ektoplasma altså...
Isbilen Skrevet 4. april 2006 Skrevet 4. april 2006 Jeg er på samme oppdraget, men så måtte jeg bare inn i Oblivion en liten tur, og har ikke fått gjort noe mer. Jeg fant ut at spøkelser setter veldig liten pris på lynet fra Goblin Shaman Staff-en min (den heter noe i den duren). Ellers er det ikke noe stress å ta dem med sverd (hvis man er sterk nok).
Gunfreak Skrevet 4. april 2006 Skrevet 4. april 2006 Magiske våpen, spells, silver arrows funker på spøkelser. 5866920[/snapback] sølv sverd og øks også
Tommy T Skrevet 4. april 2006 Skrevet 4. april 2006 Du finner spøkelser i kjelleren i alle katedralene.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå