FenrisC0de Skrevet 4. april 2006 Skrevet 4. april 2006 (endret) Vel, skulle akkurat til å installere demoen til Condemne: Criminal Origins, og under installasjonen så sa den at den skulle installere DX9 (october), trykket jeg avbryt avbrøt jeg hele installasjonen (inkludert spillet).. Nå som jeg er ferdig med demoen må jeg ta å laste ned februar 2006 versjonen av DX9 på nytt og installere.. Synes det er utrolig teit at enkelte spill tvinger deg til å installere en eldre versjon av DX istedet for å bare sjekke om du har den.. Endret 4. april 2006 av Earth657
Håvard Skrevet 4. april 2006 Skrevet 4. april 2006 Vel, skulle akkurat til å installere demoen til Condemne: Criminal Origins, og under installasjonen så sa den at den skulle installere DX9 (october), trykket jeg avbryt avbrøt jeg hele installasjonen (inkludert spillet).. Nå som jeg er ferdig med demoen må jeg ta å laste ned februar 2006 versjonen av DX9 på nytt og installere.. Synes det er utrolig teit at enkelte spill tvinger deg til å installere en eldre versjon av DX istedet for å bare sjekke om du har den.. 5866572[/snapback] Den skal ikke instalere direct x, hvis du har en nyere versjon.. tror jeg da..
FenrisC0de Skrevet 4. april 2006 Forfatter Skrevet 4. april 2006 man skulle tro det, og det er slik det som oftest er, men på enkelte spill installerer den det, og nekter du får du ikke installert spillet
mushi Skrevet 4. april 2006 Skrevet 4. april 2006 sto at demoen skulle legge in dx hos meg og, regna med huff, da må jeg vel reboote før jeg får spille, men ingenting skjedde, tydligvis fordi jeg hadde samme versjon fra før.
Bertelsen Skrevet 4. april 2006 Skrevet 4. april 2006 sto at demoen skulle legge in dx hos meg og, regna med huff, da må jeg vel reboote før jeg får spille, men ingenting skjedde, tydligvis fordi jeg hadde samme versjon fra før. 5869938[/snapback] Riktig det her, etter hva jeg selv har opplevd da. Når jeg blir tvunget til å installere DX, så skjer det på et millisekund, og alt er ferdig.
Kenneth Solfjeld Skrevet 4. april 2006 Skrevet 4. april 2006 Det er såvidt jeg vet ikke farlig for den versjonen man allerede har installert blir ikke overskrevet.. Tror jeg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå