Gå til innhold

Irriterende når spill tvangsinstallerer DX

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Vel, skulle akkurat til å installere demoen til Condemne: Criminal Origins, og under installasjonen så sa den at den skulle installere DX9 (october), trykket jeg avbryt avbrøt jeg hele installasjonen (inkludert spillet).. Nå som jeg er ferdig med demoen må jeg ta å laste ned februar 2006 versjonen av DX9 på nytt og installere.. Synes det er utrolig teit at enkelte spill tvinger deg til å installere en eldre versjon av DX istedet for å bare sjekke om du har den..

Endret av Earth657
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Vel, skulle akkurat til å installere demoen til Condemne: Criminal Origins, og under installasjonen så sa den at den skulle installere DX9 (october), trykket jeg avbryt avbrøt jeg hele installasjonen (inkludert spillet).. Nå som jeg er ferdig med demoen må jeg ta å laste ned februar 2006 versjonen av DX9 på nytt og installere.. Synes det er utrolig teit at enkelte spill tvinger deg til å installere en eldre versjon av DX istedet for å bare sjekke om du har den..

5866572[/snapback]

Den skal ikke instalere direct x, hvis du har en nyere versjon..

tror jeg da..

Skrevet

sto at demoen skulle legge in dx hos meg og, regna med huff, da må jeg vel reboote før jeg får spille, men ingenting skjedde, tydligvis fordi jeg hadde samme versjon fra før.

Skrevet
sto at demoen skulle legge in dx hos meg og, regna med huff, da må jeg vel reboote før jeg får spille, men ingenting skjedde, tydligvis fordi jeg hadde samme versjon fra før.

5869938[/snapback]

Riktig det her, etter hva jeg selv har opplevd da. ;)

Når jeg blir tvunget til å installere DX, så skjer det på et millisekund, og alt er ferdig.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...