-Jungeldyret Skrevet 4. april 2006 Skrevet 4. april 2006 Hei, fikk Half Life 2 Game Of The Year Edition til jul. Når jeg prøver å starte HL 2 eller CS Source kommer det opp en melding: "Video Driver Outdated" Det står at det kan skape store problemer hvis jeg fortsetter, og starter spillet. Derfor annbefaler de sterkt at jeg laster ned den nyeste driveren til skjermkortet. Så kommer driver details: Description: NVIDIA GeForce 6800 GT Windows version: Windows XP (Har 2000) Version: 6.14.10.6176 Problemet mitt er at når jeg går inn på linken som følger med, http://www.nvidia.com/content/drivers/drivers.asp , så finner jeg ikke noen driver til skjermkortet mitt...? Kan noen være så snill og forklare meg hvor jeg finner den og hvor jeg skal innstalere den o.s.v.? Takker på forhånd.
osmoen Skrevet 4. april 2006 Skrevet 4. april 2006 I første ruten velger du Graphics Driver, andre rute GeForce and TNT2, tredje rute Windows XP / 2000. Eller trykk her
-Jungeldyret Skrevet 4. april 2006 Forfatter Skrevet 4. april 2006 (endret) Tusen takk, men hvor skal jeg innstalere den og sånt? Vil helst ikke at det skal skje noe galt. Edit: Kan det skje noe galt hvis jeg spiller det med den driveren jeg har? Endret 4. april 2006 av xerminx
Lasse 90 Skrevet 4. april 2006 Skrevet 4. april 2006 Det kan ikke skje noe galt. Bare att skjermkortet ikke er like raskt som det kan være. Du skal ikke legge den noe spessielt sted. Hvis du har winxp kan du bare dobbeltrykke på den så blir den installert.
-Jungeldyret Skrevet 4. april 2006 Forfatter Skrevet 4. april 2006 Jeg har windows 2000... Ok, men spillet henger seg opp av og til da?
Mala Skrevet 4. april 2006 Skrevet 4. april 2006 Kan vere en fin fordel å slette de gamle driverene først, så kjører du Driver Cleaner. Derretter instalerer du de nye driverene
Mala Skrevet 4. april 2006 Skrevet 4. april 2006 (endret) Hellvettes forum, kommer jo feil meld.. i hytt og pine som fører til dobbelpost :!: Endret 4. april 2006 av Mala
-Jungeldyret Skrevet 5. april 2006 Forfatter Skrevet 5. april 2006 Ok, men som jeg har forstått er det ikke nødvendig med ny driver?
Mala Skrevet 6. april 2006 Skrevet 6. april 2006 Ok, men som jeg har forstått er det ikke nødvendig med ny driver? 5871470[/snapback] Jammen, det er jo alltid greitt med de nyeste driverene da
-Jungeldyret Skrevet 7. april 2006 Forfatter Skrevet 7. april 2006 Jaja, skal nok gjøre... Men hvis det ikke er nødvendig trenger jeg ikke å gjøre det den første uka iallefall?
Mala Skrevet 7. april 2006 Skrevet 7. april 2006 (endret) Jaja, skal nok gjøre... Men hvis det ikke er nødvendig trenger jeg ikke å gjøre det den første uka iallefall? 5881827[/snapback] Nei dersom du ikkje vil,noe som eg tolker det som,så la vær. Men du får det til å høre ut som å skifte drivere er verdens mest kompliserte ting :!: Det er det nøyaktig det samme om du bytter drivere idag,om ei uke eller 1 mnd. Det er bare lurt å holde seg oppdatert med de nyeste drivere for å få spillerne til å kjøre bedre på gfx-kortet ditt. Endret 7. april 2006 av Mala
-Jungeldyret Skrevet 7. april 2006 Forfatter Skrevet 7. april 2006 For meg er det en av verdens mest kompliserte ting...
Mala Skrevet 7. april 2006 Skrevet 7. april 2006 1.Slett gammel driver via kontrollpanelet. 2.Last ned og kjør drivercleaner for å slette restfiler. 3.Installer nye driver. As simple as that.Det er ingenting som kan blie "ødelagt" eller noe,så bare slapp av
-Jungeldyret Skrevet 7. april 2006 Forfatter Skrevet 7. april 2006 (endret) Ok, stoler på deg Men driver cleaner sletter bare den ene driveren? Endret 7. april 2006 av xerminx
Mala Skrevet 7. april 2006 Skrevet 7. april 2006 Ok, stoler på deg Men driver cleaner sletter bare den ene driveren? 5884993[/snapback] Ja den slette de resterende filene fra den gamle driveren,etter at du har slettet denne fra kontrollpanelet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå