chairgame Skrevet 4. april 2006 Skrevet 4. april 2006 jeg har et rart problem, internett vikrer i ca 1 min, så slutter det å virke. Når jeg reparerer nettverkstilkoblingen så virker det i ca 1 min igjen, og så slutter det
Gjest Slettet+9812398713 Skrevet 4. april 2006 Skrevet 4. april 2006 Jeg har noe lignende problem på en pc. Om du åpner oppgavebehandling og ser på prosesser; kan du se noe stort CPU last i det tidsrommet du ikke får tilgang til internett? Prøv gjerne å deaktivere antivirus og brannmur for å se at det ikke er disse som slår inn. Får du svar på ping mot f.eks hw.no når dette intreffer? Start-Kjør-CMD skriv "ping hw.no -t" når internett fungerer. Du skal da få svar. Får du fremdeles svar når internett ikke fungerer?
chairgame Skrevet 4. april 2006 Forfatter Skrevet 4. april 2006 er på jobb nå, skal sjekke når jeg kommer hjem
oysfaerg Skrevet 4. april 2006 Skrevet 4. april 2006 Dårlig emnetittel, ALT for lite informasjon i førsteinnlegget til at noen kan prøve å hjelpe. Tråden stenges og trådstarter bes prøve på nytt, neste gang _MER_ informativ.
Anbefalte innlegg