Gå til innhold

Speech Recognition?


dreas

Anbefalte innlegg

Driver å leter etter et eller annet program som gjør at jeg kan få en stemme- kommando til å utføre en eller annet egendefinert kommando.

 

Hentet ned en demo av In Cube som stort sett kun gjorde at jeg kunne starte notepad ved å si notepad, men det syns jeg rett og slett var dritkult. (3 timer siden og fremdeles underholdende)

 

Noen som vet hvor man kan hente ned et brukbart program av denne sorten?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg synes at det er litt trist med tanke på at OS/2 forsvant fra privatmarkedet. Warp4 hadde innebygget stemmegjennkjenning og den var perverst effektiv.

 

:cry: :cry: :cry: Savner OS/2 VELDIG!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :cry: :cry: :cry:

 

_________________

reddragon_smal.jpg

 

[ Denne Melding var redigert av: Strips på 2001-12-07 12:26 ]

Lenke til kommentar

Jeg bruker et program som heter "Game Commander 2" fra Sontage Interaktiv. Dette er et sharwareprogram. Jeg kjøpte lisens fordi jeg syns det var så bra. Du kan gi maskinen en kommando. Programmet tar opp denne lyden og spør deretter hvilken tast du skal tilegne til denne lyden. Det vil med andre ord si at du ikke er avhengig av å snakke engelsk. Siden programmet tar opp ordlyden din, har språk og dialekter ingenting og si. Rett og slett genialt, og for meg har det funket 100%. Husker ikke hvor du kan laste det ned men...

 

mvh

Jan Arve

Lenke til kommentar

Heisann!

 

Driver på å utvikler et program som gjør akkurat dette. Du finner mer info på pta.xaltra.net. Programmet er dessverre ikkje ferdig, men eg forvente at eg snart kan gje ut ein public beta.

 

Det har ein liten figur som er synlig på skjermen store delar av tida, som kan uttrykka forskjellige følelsar, og den snakke til deg via Text-To-Speech. Bruker MS sin Agent-teknologi, men du må ikkje tenkja på detta som nokonting liknande Office-figuren!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...