Gå til innhold

Gudfaren spillet, weird.

Anbefalte innlegg

Skrevet

til de av dere som spiller dette spillet, ere ikke litt dumt av "folk" i spillet ikke behandler deg etter den rangen du er kommet på`? altså jeg er don, å "folk" går rundt å kaller meg "Eyh, Kid" osv, hva faen, drit dårlig av EA altså. de sier ikke til Don Corleon(i filmene) "eyh, kid wanna make som money" uten å få 7 kuler i panna.... :>

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så er også spillet av generelt lav standard, og det aller siste de burde ha rettet på var hvordan mannen i gaten reagerte på protagonisten vår.

Skrevet

Detaljer. På overflaten er Gudfaren et ganske bra spill, men om vi går inn i detaljene kan det ikke måle seg med dagens standard. Jeg reagerer mer på at bilene i spillet ser ut som de er tatt ut ifra en tegneserie.

"Please send my regards to the Don"

"Jeg står jo rett foran deg din idiot" :p

Skrevet
Detaljer. På overflaten er Gudfaren et ganske bra spill, men om vi går inn i detaljene kan det ikke måle seg med dagens standard. Jeg reagerer mer på at bilene i spillet ser ut som de er tatt ut ifra en tegneserie. 

"Please send my regards to the Don"

"Jeg står jo rett foran deg din idiot" :p

5865550[/snapback]

hehe, ja vet... rart det der.... syns spillet er ganske undeholdene jeg altså.... liker det jeg, men akkurat det der syns jeg de kunne rettet på... ekke no kult å være don, når man blir behandla som en "løpegutt" :) mistet litt av skjarmen der....

Skrevet
velkommen til en verden av spill fra EA, får aldri det du vil ha i lengden :p

5865992[/snapback]

bf2 er et unntak:p bortsett fra en del bugs. men jaja:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...