vyrez Skrevet 4. april 2006 Skrevet 4. april 2006 til de av dere som spiller dette spillet, ere ikke litt dumt av "folk" i spillet ikke behandler deg etter den rangen du er kommet på`? altså jeg er don, å "folk" går rundt å kaller meg "Eyh, Kid" osv, hva faen, drit dårlig av EA altså. de sier ikke til Don Corleon(i filmene) "eyh, kid wanna make som money" uten å få 7 kuler i panna.... :>
Knarke Skrevet 4. april 2006 Skrevet 4. april 2006 Så er også spillet av generelt lav standard, og det aller siste de burde ha rettet på var hvordan mannen i gaten reagerte på protagonisten vår.
Armageddon Skrevet 4. april 2006 Skrevet 4. april 2006 Detaljer. På overflaten er Gudfaren et ganske bra spill, men om vi går inn i detaljene kan det ikke måle seg med dagens standard. Jeg reagerer mer på at bilene i spillet ser ut som de er tatt ut ifra en tegneserie. "Please send my regards to the Don" "Jeg står jo rett foran deg din idiot"
vyrez Skrevet 4. april 2006 Forfatter Skrevet 4. april 2006 Detaljer. På overflaten er Gudfaren et ganske bra spill, men om vi går inn i detaljene kan det ikke måle seg med dagens standard. Jeg reagerer mer på at bilene i spillet ser ut som de er tatt ut ifra en tegneserie. "Please send my regards to the Don" "Jeg står jo rett foran deg din idiot" 5865550[/snapback] hehe, ja vet... rart det der.... syns spillet er ganske undeholdene jeg altså.... liker det jeg, men akkurat det der syns jeg de kunne rettet på... ekke no kult å være don, når man blir behandla som en "løpegutt" mistet litt av skjarmen der....
mushi Skrevet 4. april 2006 Skrevet 4. april 2006 velkommen til en verden av spill fra EA, får aldri det du vil ha i lengden
espinos Skrevet 4. april 2006 Skrevet 4. april 2006 velkommen til en verden av spill fra EA, får aldri det du vil ha i lengden 5865992[/snapback] bf2 er et unntak:p bortsett fra en del bugs. men jaja:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå