Musty Skrevet 4. april 2006 Skrevet 4. april 2006 (endret) selv bruker jeg denne: /target [Player Name] /script UseContainerItem(#, #); /script TargetLastEnemy(); den fungerer glimrende. se her for hjelp til å få den til å fungere. Den baserer seg på ContainerItem(#, #), som er en fast plass i backpacken din. Fordelen med dette er at når man har gjerne forskjellige bandasjer kan man enkelt bytte de uten at makroen må byttes. Du bytter da bare på hvor bandasjen ligger i backpacken. Jeg har bandasjer for AB, WSG og for utendørs bruk, og jeg legger da de bandasjene jeg trenger i den riktige sloten i backpacken før jeg setter i gang... edit: trøbbel med url Endret 4. april 2006 av Musty
FOOrK Skrevet 4. april 2006 Skrevet 4. april 2006 prøvd å sette Heavy Runecloth Bandage i ""? og prøvd å bytte ut use med cast?
Black&White Skrevet 4. april 2006 Skrevet 4. april 2006 (endret) /script TargetUnit("player"); /script UseContainerItem(3,1); /script TargetLastEnemy(); edit: * Example UseContainerItem(0,6) would use an item in your main backback, second row down, one space to the right. Bags are listed from main backback (original 16 slotter) left. Therefore if you were looking at the default bag row the bags would be numbered as such: 4, 3, 2, 1, 0 Slots are listed from left to right, top to bottom. In the example of your main backback, the top row would be 1, 2, 3, 4. The bottom row would be 13, 14, 15, 16. Endret 4. april 2006 av Black&White
gamer73 Skrevet 4. april 2006 Forfatter Skrevet 4. april 2006 men hvilken bag er 0? og hvor begynner slot 1 i baggen?
gamer73 Skrevet 4. april 2006 Forfatter Skrevet 4. april 2006 GUUUUUD JAAAAAA /target gamer73m /script UseContainerItem(0,1) FUNKA! Takk så utrolig mye
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå