Gå til innhold

CDON.no, spørsmål om spillkjøp!

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Jeg skal kjøpe meg Tomb Raider: The Legend. Men har et spørsmål.

Kommer spillet hit(til Raufoss) før 11.04.06 hvis det ser slik ut:

Utgivelsesdato: 07-04-2006

Leveringstid: 3-5 dager

Det er altså 4 dager fra dagen det kan bli sendt til dagen jeg må ha det!

Takk på forhånd!

ZayCon

Endret av ZayCon
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Eller kanskje dagen etter og feil versjon, som var tilfellet da jeg bestilte Oblivion :p

Men jeg tviler på du får det på releasedagen. Har selv forhåndsbestilt tre spill derfra (Halo 2, Oblivion og San Andreas), og alle kom dagen etter. Tror cdon pleier å sende dagen før release, og så blir det opp til posten å få det frem.

Skrevet (endret)

cdon er alltid kjappe med utsendig, har bestilt masse CD og DVD'r hos de.

Så lenge det er på lager sendes varene 1-2 dager etter bestilling. Play.com derimot, de forhåndsbestilte jeg TES: Oblivion hos flere uker før release, og jeg har ENDA ikke fått det i posten. Fikk tilogmed mail 2 dager før releasedato at spillet var sendt. Borte er det og borte blir det. Måtte kjøpe det i butikken forrige uke.

Men CDON legger faktura inni pakken, så pass på at den blir betalt i tide. Hvis den går til inkasso blir du sperret for fremtidige bestillinger.

Endret av Bitex
Skrevet

Så lenge det er på lager sendes varene 1-2 dager etter bestilling. Play.com derimot, de forhåndsbestilte jeg TES: Oblivion hos flere uker før release, og jeg har ENDA ikke fått det i posten. Fikk tilogmed mail 2 dager før releasedato at spillet var sendt. Borte er det og borte blir det. Måtte kjøpe det i butikken forrige uke.

Men CDON legger faktura inni pakken, så pass på at den blir betalt i tide. Hvis den går til inkasso blir du sperret for fremtidige bestillinger.

5864425[/snapback]

Spillet ditt ligger nok hos tollvesenet. Ikke lurt å bestille varer fra utlandet for over 200kr hvis du må ha dem fort ;)

Skrevet

5864425[/snapback]

Mitt Oblivion fra play.com kan jeg endelig hente idag... :)

Skrevet

Spill man vil ha kjapt eller på lanseringdagen kjøper man ikke på nettet, da går man til nærmeste Elkjøp, Lefdal, Siba, Expert, Spiderman eller annen lokal spillbutikk. Det er ihvertfall min regel.

Skrevet

Enig med Dinsdale her. Med mindre det er en noe ukurant tittel du er på jakt etter, eller ikke bor i nærheten av noen større spilldetaljister, er butikkene det beste alternativet. Med mindre det er spesialtilbud er det som regel heller ikke noe nevneverdig å spare på å kjøpe over nettet; frakt og eventuell mva tatt i betraktning. Kanskje en 50 lapp hvis du er heldig.

Skrevet (endret)

Bor like ved Elkjøp og Expert! Skal ta meg en tur på Lørdag og se. (tror det blir ca. en 50 lapp mer for butikk kjøp ja) :p

Endret av ZayCon

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...