Gå til innhold

Siri Bjerkeseth utsatt for vold igjen


Anbefalte innlegg

Rasister slenger usaklig dritt om innvandrere og antirasistene er raskt på pletten med usaklig drittslenging til rasistene...

 

Jeg vil med dette slenge dritt til begge grupper. Det er idiotisk å dra inn innvandringspolitikk hver gang en fremmedkulturell gjør noe kriminelt. Det er minst like idiotisk å slenge usaklig dritt til personer som måtte nevne ordet "innvandrer" i en negativ sammenheng. Har ingen av dere noen seriøse argumenter?

 

Både rasister og antirasister er med på å umuliggjøre en seriøs debatt om innvandring. Man kan jo ikke kalle en neger for en neger uten å bli stemplet som rasist.

 

Personlig er jeg en antiidiot.

 

LeD

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Quote:


borre skrev (2002-09-28 00:40):

Quote:


Den 2002-09-27 20:55, skrev arne2002:

...så lenge du bor langt borti skauen og ikke har sett hvordan innvandrere daglig raner,voldtar,mishandler og dreper norske uskyldige borgere så bør du holde kjeft.


 

Mine siste ord til deg... Har hørt at de selger IQ billig på skolen og i oppveksten - forsøk det, og kom tilbake om 5 år når du er ferdig med ungdomsskolen.

:lol: Riktig.
Lenke til kommentar

Quote:


Den 2002-09-28 00:40, skrev borre:

Quote:


Den 2002-09-27 20:55, skrev arne2002:

...så lenge du bor langt borti skauen og ikke har sett hvordan innvandrere daglig raner,voldtar,mishandler og dreper norske uskyldige borgere så bør du holde kjeft.


 

Mine siste ord til deg... Har hørt at de selger IQ billig på skolen og i oppveksten - forsøk det, og kom tilbake om 5 år når du er ferdig med ungdomsskolen.

 

Hvor er det jeg finner denne skolen?? Litt mer iq er alltids kjekt å ha... :smile: Hvor mye koster det?

Lenke til kommentar

Quote:


Den 2002-09-28 03:34, skrev Lars73:

Hvor er det jeg finner denne skolen?? Litt mer iq er alltids kjekt å ha... :smile: Hvor mye koster det?


 

Som barn får man det tilnærmet gratis. Det er derimot dine foreldre som betaler med skatt og oppdragelse som gir deg iq, kunnskap og oppdragelse :smile:

Lenke til kommentar

Quote:


Den 2002-09-28 01:08, skrev LeD:

Rasister slenger usaklig dritt om innvandrere og antirasistene er raskt på pletten med usaklig drittslenging til rasistene...


Er hverken rasist eller antirasist, men bygger min kunnskap på fakta :smile:

 

Quote:


Personlig er jeg en antiidiot.


 

Er det deilig? :razz:

Lenke til kommentar

Quote:


Den 2002-09-28 15:52, skrev borre:

Er hverken rasist eller antirasist, men bygger min kunnskap på fakta :smile:


 

Da kan du kanskje vise til disse fakta, istedet for å slenge drit om IQen til de som ikke kjenner til dem?

 

Quote:


Er det deilig? :razz:


 

De er til tider svært frustrerende...

 

LeD

Lenke til kommentar

Mail er sendt, håper det kan vere til noen nytte.

 

Jeg håper for Guds skyld at noe skjer og problemet blir tatt hånd om for dette går ikke an å la vere å gjøre noe med. :sad:

 

Etter min mening så mener jeg at Politiet burde ha gjort noe i Februar og ikke vente til nå og la dette skje når dei vet hvem som står bak angrepet.

Lenke til kommentar

Quote:


Den 2002-09-29 13:03, skrev Lars73:

...har en liten mistanke om at vi ikke hører hele historien.


 

Skal ikke se bort ifra at du har rett i det. Det skader ikke å være litt skeptisk til det vi får servert av masemedia.

 

Ta f.eks. saken med hun som ble fratatt barna av barnevernet etter en IQ-test. Det lå betydelig mer bak den saken også...

 

LeD

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...