Gå til innhold

Siri Bjerkeseth utsatt for vold igjen


Anbefalte innlegg

I februar sto familien Bjerkeseth fra Manglerud i Oslo frem på TV2-nyhetene og fortalte at de måtte hyre inn privat livvakt for å trygge datteren Siris (16) tilværelse.

 

Nå har det skjedd igjen. Onsdag ble hun bortført og mishandlet av tre gutter, som ble gjenkjent fra forrige gang hun ble utsatt for vold.

 

Ta ansvar nå: http://vg.transact.no/Item.asp?GroupID=132...20Bjerkeseth%21

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Quote:


Den 2002-09-27 18:01, skrev durabit:

Litt betegnende at overfallsmennene har innvandrerbakgrunn/-foreldre. Jeg er ikke rasist men mener å ha en slik uhemmet konsentrasjon av ikke-europeiske innvandrere som vi har i Oslo/Norge skaper bare problemer.


 

Forsiktig med slike uttalelser...

http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=1338561

"Guttene skal ha vært både av norsk og utenlandsk opprinnelse."

Lenke til kommentar

Blir de tatt så er de ute på gata igjen dagen etter pga "bevisets stilling". Folk har blitt tatt mens de forsøkte å knabbe en bil (dreiv å tjuvkobla) av eieren av bilen, men allikevel ble saken henlagt fordi det ikke var bevis (!!). Sier noe om Norge. Det er helt på styr. Takke seg til vi har Saudi Arabia der de kapper hode av slike :grin:

Lenke til kommentar

Quote:


Den 2002-09-27 20:38, skrev arne2002:


øh,de er praktisk talt alle av pakistansk opprinnelse.

norske gutter er ikke så feige at de går flere sammen og banker norske jenter.

få det inn i nøtta di.


norsk innvandringpolitikk er helt på jordet.


 

Siterer bare VG jeg... så får du komme med andre kilder hvis du har noen? Ellers får du trekke tilbake slike idiotiske utsagn!

 

[ Denne Melding var redigert av: borre på 2002-09-27 20:48 ]

Lenke til kommentar

Quote:


Siterer bare VG jeg... så får du komme med andre kilder hvis du har noen? Ellers får du trekke tilbake slike idiotiske utsagn!


 

som sagt er så å si alle utlendinger.at VG bevisst nevner at en av dem "på en eller annen måte teknisk sett kan være norsk" er fordi de vet at det sitter endel nordmenn der ute som har fått nok av dette her.

 

så lenge du bor langt borti skauen og ikke har sett hvordan innvandrere daglig raner,voldtar,mishandler og dreper norske uskyldige borgere så bør du holde kjeft.

Lenke til kommentar

Så lenge du har såpass lav IQ, bør DU holde kjeft. Kan være injurierende, men jeg gir F***, på tide at bondetamper som deg med litt for trang hjelm får beskjed! (Ja jeg kaller deg bondetamp selv om du så bor midt i tjukkeste New York, du fremstår som en!)

 

Pakistanere voldtar og plyndrer daglig! Det ligger i deres natur! Eh, jau...

Lenke til kommentar
Quote:


smetho skrev (2002-09-27 19:51):

Blir de tatt så er de ute på gata igjen dagen etter pga "bevisets stilling". Folk har blitt tatt mens de forsøkte å knabbe en bil (dreiv å tjuvkobla) av eieren av bilen, men allikevel ble saken henlagt fordi det ikke var bevis (!!). Sier noe om Norge. Det er helt på styr. Takke seg til vi har Saudi Arabia der de kapper hode av slike
:grin:


Du skal være glad vi ikke har sånne forhold som det de har i saudi arabia, Er enig at det kunne vert strengere regler og ett verre fengsel. Fengselet i norge er et dyrt hotell.
Lenke til kommentar

Stort sett ser jeg på meg selv som en rolig kar, som bruker en stund på å bli sint, men dette.. Har ikke ord :mad: Blir feil å si at vi skal hive ut alle innvandrere også, de fleste er jo ganske så ålreite egentlig, men som alltid ellers, noen få som ødelegger for alle andre. Kan ikke si stort annet enn at jeg føler med jenta, og håper virkelig at det norske rettsystemet duger til noe i denne saken! (men jeg har min tvil :cry: )

Lenke til kommentar

Quote:


Den 2002-09-27 20:55, skrev arne2002:

...så lenge du bor langt borti skauen og ikke har sett hvordan innvandrere daglig raner,voldtar,mishandler og dreper norske uskyldige borgere så bør du holde kjeft.


 

Mine siste ord til deg... Har hørt at de selger IQ billig på skolen og i oppveksten - forsøk det, og kom tilbake om 5 år når du er ferdig med ungdomsskolen.

Lenke til kommentar

Quote:


Den 2002-09-27 21:02, skrev bergangster:

Så lenge du har såpass lav IQ, bør DU holde kjeft. Kan være injurierende, men jeg gir F***, på tide at bondetamper som deg med litt for trang hjelm får beskjed! (Ja jeg kaller deg bondetamp selv om du så bor midt i tjukkeste New York, du fremstår som en!)


 

Var den ment til meg?

Jaja... Samme som jeg sa til Arne2002: skaff deg litt iq, kunnskap og oppdragelse før du fortsetter ferden på forumet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...