Gå til innhold

Valg av 7900GT?


aCa

Anbefalte innlegg

Jeg driver og vurderer og gå til innkjøp av en 7900GT. Men veldig usikker på hvilken modell/merke jeg skal velge. Jeg skal ikke overklokke. Det som er avgjørende for meg ved valg av merke er vel egentlig støynivå. Jeg skal gjerne ha den så stillegående som mulig. Har noen sett noen tester som sammenligner de forskjellige merkene mot hverandre?

 

Alternativt hvis alle modellene bråker så kan jeg vurdere og sette på en Zalman VF700 eller VF900. Men vet ikke hvor store forskjeller det er på de to viftene.

 

Noen råd?

Takk :roll:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei !

 

Er det noen som vet noe om når butikker her i langet får inn 7900 gt ? Det er jo ingen som har de inne.

Bjynner å lure på om jeg kommer til å få mitt XFX 7900 GT Extreme til påske som planlagt. :ermm:

På nettshoppene står det alt fra 3 til 7 dager til de har det på lager. Er det noe å stole på ?

Lenke til kommentar
Hei !

 

Er det noen som vet noe om når butikker her i langet får inn 7900 gt ? Det er jo ingen som har de inne.

Bjynner å lure på om jeg kommer til å få mitt XFX 7900 GT Extreme til påske som planlagt.  :ermm:

På nettshoppene står det alt fra 3 til 7 dager til de har det på lager. Er det noe å stole på ?

5853502[/snapback]

Komplett mener de får det in den 8 April, det kommer ihvefall ikke før det.

Lenke til kommentar
Hei !

 

Er det noen som vet noe om når butikker her i langet får inn 7900 gt ? Det er jo ingen som har de inne.

Bjynner å lure på om jeg kommer til å få mitt XFX 7900 GT Extreme til påske som planlagt.  :ermm:

På nettshoppene står det alt fra 3 til 7 dager til de har det på lager. Er det noe å stole på ?

5853502[/snapback]

Komplett mener de får det in den 8 April, det kommer ihvefall ikke før det.

5855620[/snapback]

Håper virkelig de holder den datoen, for min og alle andres skyld... Er nok ikke bare jeg som går å sikler etter nytt kort :cool:

Lenke til kommentar
Hei !

 

Er det noen som vet noe om når butikker her i langet får inn 7900 gt ? Det er jo ingen som har de inne.

Bjynner å lure på om jeg kommer til å få mitt XFX 7900 GT Extreme til påske som planlagt.  :ermm:

På nettshoppene står det alt fra 3 til 7 dager til de har det på lager. Er det noe å stole på ?

5853502[/snapback]

Komplett mener de får det in den 8 April, det kommer ihvefall ikke før det.

5855620[/snapback]

Håper virkelig de holder den datoen, for min og alle andres skyld... Er nok ikke bare jeg som går å sikler etter nytt kort :cool:

5855680[/snapback]

Husk at kort kan bli utsolgt før de er på lager.
Lenke til kommentar
Husk at kort kan bli utsolgt før de er på lager.

Ja, da er det jo kansje lurt å bestille litt i forkant.. Får vel bare håpe på at de tar inn mange :D

5858553[/snapback]

Jeg ser det nå er 11 stk igjen som ikke er bestilt hos komplett. Tror det var 14 stk igjen i går når jeg bestilte.

Lenke til kommentar

Plukka opp mitt XFX 7900 GT extreme på datakjeden for noen dager siden, men de er sikkert borte nå. De fikk inn ett par stykker på datakjeden og digital impuls ( oslo ).

 

Er i alle fall superfornøyd så langt. Skulle egentlig ha xxx modellen men fikk extremen for en billig penge.

 

Støyer en del så kommer til å skifte vifta. Ellers helt supert.

 

Kommer nok inn en haug med disse kortene om ikke så lange tipper jeg.

Endret av 1morten1
Lenke til kommentar

Tull å kjøpe et 7900GT til 1000kr (!) mer enn hva du kan få de for andre steder. Hos www.pyton.no har de Club3D 7900GT til under 2500kr, de har det riktignok ikke på lager, men det har ingen andre heller. Kjøp det og en Zalman VF900-kjøler, last ned Rivatuner og klokk det opp til XFX sine hastigheter, og du skal se at du har et bedre, kaldere og støysvakt kort. XFX bruker referansekjøler som alle andre...

Lenke til kommentar
Tull å kjøpe et 7900GT til 1000kr (!) mer enn hva du kan få de for andre steder. Hos www.pyton.no har de Club3D 7900GT til under 2500kr, de har det riktignok ikke på lager, men det har ingen andre heller.

 

Så du ville ikke slått til med 7900GT til 1000,-?? (hvor du har fått den prisen fra vet jeg ikke). Om det skulle stemme syns jeg det er en for god pris til å være sann!!

 

Francis :D

Lenke til kommentar
Tull å kjøpe et 7900GT til 1000kr (!) mer enn hva du kan få de for andre steder. Hos www.pyton.no har de Club3D 7900GT til under 2500kr, de har det riktignok ikke på lager, men det har ingen andre heller.

 

Så du ville ikke slått til med 7900GT til 1000,-?? (hvor du har fått den prisen fra vet jeg ikke). Om det skulle stemme syns jeg det er en for god pris til å være sann!!

 

Francis :D

5859735[/snapback]

 

Det står 1000kr MER. ;) , ikke kort til 1000kr.

Lenke til kommentar
Tull å kjøpe et 7900GT til 1000kr (!) mer enn hva du kan få de for andre steder. Hos www.pyton.no har de Club3D 7900GT til under 2500kr, de har det riktignok ikke på lager, men det har ingen andre heller.

 

Så du ville ikke slått til med 7900GT til 1000,-?? (hvor du har fått den prisen fra vet jeg ikke). Om det skulle stemme syns jeg det er en for god pris til å være sann!!

 

Francis :D

5859735[/snapback]

 

Det står 1000kr MER. ;) , ikke kort til 1000kr.

5860299[/snapback]

 

 

Oisann, My bad :blush:

 

Francis :D

Lenke til kommentar

Heisann

 

Gå til www.mamoz.no

 

Der selger de Gigabyte sitt 7900GT kort. Dette har de på lager. Venter i spenning på mitt kort :D

 

Prisen er også sympatisk...

 

Rune

 

 

Tull å kjøpe et 7900GT til 1000kr (!) mer enn hva du kan få de for andre steder. Hos www.pyton.no har de Club3D 7900GT til under 2500kr, de har det riktignok ikke på lager, men det har ingen andre heller.

 

Så du ville ikke slått til med 7900GT til 1000,-?? (hvor du har fått den prisen fra vet jeg ikke). Om det skulle stemme syns jeg det er en for god pris til å være sann!!

 

Francis :D

5859735[/snapback]

 

Det står 1000kr MER. ;) , ikke kort til 1000kr.

5860299[/snapback]

 

 

Oisann, My bad :blush:

 

Francis :D

5860879[/snapback]

Lenke til kommentar
Her er den 7900gt som er mest klokket av alle fra fabrikkprodusentene:

http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=318607

5850086[/snapback]

Ja hadde sett litt på den. Får vel nesten velge den, bare synd jeg ikke finner noen som har den inne! :-)

5853379[/snapback]

 

 

http://www.amentio.no/PartDetail.aspx?q=p:...06;c:36132;r:pg

spar deg for lidelsen og kjøp denne til 2600 kr

 

dessuten så ser den vifta helt lik ut alle dem andre viftene, kobber, 40mm vifte eller noe sånt, vedder på alle de forskjellige produsentene har kjøpt samme vifte oppsett for å spare konstnader av samme produsent, bare med forskjellige tegninger. lykkelig nyhet med xfx er vel at det har 0.1 volt mer?

Endret av pizzafordi
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...