Gå til innhold

TES: Trenger du hjelp med Quests?:)

Anbefalte innlegg

Skrevet
Hei...

Trenger hjelp til et quest jeg også. Kan hende jeg virker litt noob i oblivion siden jeg trenger hjelp til første questen i fighters guild... :p . Jeg har gjort alt før men når det kommer til å følge etter hu dama (husker ikke hva hun heter) greier jeg ikke det. Jeg følger etter henne hele tiden men det skjer jo ikke noe!! :nei: . Kan noen hjelpe meg?

7239916[/snapback]

du skal ned i kjelleren

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Hei...

Trenger hjelp til et quest jeg også. Kan hende jeg virker litt noob i oblivion siden jeg trenger hjelp til første questen i fighters guild... :p . Jeg har gjort alt før men når det kommer til å følge etter hu dama (husker ikke hva hun heter) greier jeg ikke det. Jeg følger etter henne hele tiden men det skjer jo ikke noe!! :nei: . Kan noen hjelpe meg?

7239916[/snapback]

Vent til omtrent midnatt, så kan du følge etter henne. Resten er opp til deg :)

Skrevet

Takker for svar. Fikk det til nå :w00t: . Men nå trenger jeg hjelp/spørsmål til et annet quest... På Main questen der du må inn i dette stedet hvor du må sacerfice en øgle og må gå med røde kapper like ved Anvil. Når man skal inn der må man gi fra seg alle tinga dine :cry: . Er det noen mulighet for å få de tilbake? (Hadde noen ting jeg ikke ville miste...)

Skrevet (endret)
Takker for svar. Fikk det til nå :w00t: . Men nå trenger jeg hjelp/spørsmål til et annet quest... På Main questen der du må inn i dette stedet hvor du må sacerfice en øgle og må gå med røde kapper like ved Anvil. Når man skal inn der må man gi fra seg alle tinga dine :cry: . Er det noen mulighet for å få de tilbake? (Hadde noen ting jeg ikke ville miste...)

7253898[/snapback]

For det første trengte du ikke levere inn sakene dine, du kunne enkelt og greit sagt nei når Harrow spurte deg om du ville gi fra deg tingene. I det tilfellet måtte du bare drepe alle du ser og finne det rommet der Mankar Camoran holder tale og ta boka du skulle ha.

Hvis du derimot ønsker å gjøre det på din måte ved å gi fra deg hele inventoryet ditt, bør du vente en time, eller noe sånt før du tar boka. Da er det ikke så mange personer i rommet. Det første du gjør etter å ha tatt boka er å drepe Harrow med en gang, da får du tilbake sakene dine. Etter det må du finne veien ut på egen hånd hvis du har drept den argonianen, hvis du derimot ikke har drept ham (hvis du ikke har drept argonianen kan ikke venta, så det vil være flere personer i rommet, noe som gir deg en vankseliger kamp), må du løslate ham. Da vil han nok mest sansynelig løpe for livet, og du må følge etter; han tar den korteste veien ut. :thumbup:

Endret av Flug3r
Skrevet (endret)

7253898[/snapback]

Du kan faktiskt få de tilbake selv om du har levert de fra deg.

Leverte de fra meg, men skjønte ikke før etterpå at jeg hadde gjort og ble temmelig forbanna..... :realmad:

Men etter at jeg hadde gjort den questen så gikk jeg tilbake til hula, og der alene og forlatt står den der tullingen utenfor hula. Jeg tok bare og drepte`n og tok tinga tilbake... :whistle:

EDIT: Så ikke at det svaret stod i posten ovenfor, men der fikk du nå min måte alikevel.. :thumbup:

Endret av Selvin
Skrevet

Sliter med en quest i fighterguilden, i morrowind. Er en der jeg skal hente inn 200 "debt money" i Suran. Jeg klarer ikke finne ut hvor Suran ligger, og har hørt jeg kan betale pengene selv men har ikke fått det til. Noen tips?

Skrevet
Sliter med en quest i fighterguilden, i morrowind. Er en der jeg skal hente inn 200 "debt money" i Suran. Jeg klarer ikke finne ut hvor Suran ligger, og har hørt jeg kan betale pengene selv men har ikke fått det til. Noen tips?

7275319[/snapback]

Det er ikke vanskelig å komme til Suran. Hvis du er i Balmora kan du veldig lett komme til Suran via silt strider. Du kan sikkert komme til Suran på andre måter også, men Balmora er den nest største byen i Morrowind, så det burde ikke være vanskelig å komme dit i hvertfall :)

Skrevet

7275319[/snapback]

Det er ikke vanskelig å komme til Suran. Hvis du er i Balmora kan du veldig lett komme til Suran via silt strider. Du kan sikkert komme til Suran på andre måter også, men Balmora er den nest største byen i Morrowind, så det burde ikke være vanskelig å komme dit i hvertfall :)

7276157[/snapback]

Suran står jo ikke på den travel lista, og btw hvordan vet jeg hva som er east, west, north og south? de sier hele tiden south for f.eks balmora, men hvordan vet jeg hva som er south? :hmm:

Skrevet
Suran står jo ikke på den travel lista, og btw hvordan vet jeg hva som er east, west, north og south? de sier hele tiden south for f.eks balmora, men hvordan vet jeg hva som er south?  :hmm:

7278585[/snapback]

Sør er ned på kartet, nord opp, øst til høyre og vest til venstre.. :whistle:

btw: Du bør be geografilæreren din ta det veldig seint med kart og sånn :innocent:

Skrevet

Questen dreier seg som dere kanskje vet om en investigation du gjør for Countess Valga, eller noe sånnt. Du skal finne ut hva som skjedde med maleriet hennes. Vel, jeg har snakket med det som kryper og går i og rundt slottet, sett i hver krik og krok etter clues, og kommer ikke videre. Har ikke nok på noen av de mistenkte til å accuse de.

Kan questen være bugged? Har nemlig opplevd enkelttilfeller av dette før.. Hvis noen av dere har fullført questen, kan dere dele det med meg?

Mvh, aero

• 1 måned senere...
Skrevet

Hei!

Jeg trenger help til mainquestet. Har kommet til Mythic Dawn sin hule, skaffet boken fra seremonien, løpt med vaktene etter meg helt til utgangen, men når jeg skal ut den siste døren står det at jeg trenger en nøkkel, men jeg har ingen nøkkel.

Skeleton key funker heller ikke.

Lootet alt Harrow hadde.

What to do? :/

• 2 uker senere...
Skrevet
Hei!

Jeg trenger help til mainquestet. Har kommet til Mythic Dawn sin hule, skaffet boken fra seremonien, løpt med vaktene etter meg helt til utgangen, men når jeg skal ut den siste døren står det at jeg trenger en nøkkel, men jeg har ingen nøkkel.

Skeleton key funker heller ikke.

Lootet alt Harrow hadde.

What to do? :/

7569542[/snapback]

Du må finne en annen vei, helst følg etter argonianen, hvis du ikke har drept ham, han viser deg beste veien ut.

• 1 måned senere...
Skrevet

jeg trenger ikke hjelp til quest, men jeg har en bug som er PÅ en quest...

Format: PC

Bug: Er på Whodunit? questen for Dark Brotherhood. Har fått nøkkel, men døren åpner ikke når jeg trykker Space.

Løsning: ?

Skrevet
Prøv å reloade en annen savefil og prøv da, eller noe. Døren burde åpne seg, så dette er vel en bug. Har ikke hørt om andre som har hatt dette problemet, dessverre.

7949924[/snapback]

Har prøvd det, og har prøvd å restarte spillet.

• 1 år senere...
Skrevet

Hei, holder på med thieves guild atm, og virker som noe har bugget seg. Jeg har solgt ting til den første fencen til en verdi over 50g, men likevel når jeg drar tilbake for å snakke med Armand Christophe ved vannkanten, så får jeg ikke "Untaxing the Poor"-oppdraget.

Whatthefucktodo?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...