Gå til innhold

TES: Ess-filer blir til "fil"er


Anbefalte innlegg

Hey ;)

Det har seg slik at jeg har 2 pcer som jeg spiller Oblivion på, og jeg vil jo gjerne spille på samme saven hele tiden, så jeg sendte akkurat fila i mappen "Saves" til den andre pcen for å få spille der. Men da jeg kom dit (sendte via mail og lasta ned på andre pcen) var den save-fila som før var en "ESS-fil" blitt omdøpt til "Fil", og jeg får ikke spilt på saven...

 

Noen som vet hvordan jeg kan få fila til å bli en ESS-fil?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hey ;)

Det har seg slik at jeg har 2 pcer som jeg spiller Oblivion på, og jeg vil jo gjerne spille på samme saven hele tiden, så jeg sendte akkurat fila i mappen "Saves" til den andre pcen for å få spille der. Men da jeg kom dit (sendte via mail og lasta ned på andre pcen) var den save-fila som før var en "ESS-fil" blitt omdøpt til "Fil", og jeg får ikke spilt på saven...

 

Noen som vet hvordan jeg kan få fila til å bli en ESS-fil?

5845971[/snapback]

 

 

Du kan jo bare pakke den ned før du sender den. Mindre fil å sende er det og.

Lenke til kommentar

Sørg for at Windows viser filetternavn. Tools > Folder Options > View > Fjern hake ved "Hide file extensions for known file names". Hmm... oversett selv hvis du har norsk Windows. ;)

 

Som disco 808 sier, filen(e) inneholder det samme (med mindre noe har skjedd under overføringen), og hvis filnavn er feil, så kan du bare rette det opp.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...