Edmund Blackadder Skrevet 1. april 2006 Skrevet 1. april 2006 Rogue hvis du vil leke tyv sammen med 60% av serveren. Warlock hvis du vil leke ooond trollmann.
Plomma2 Skrevet 1. april 2006 Skrevet 1. april 2006 Jeg spiser stein når ingen ser på... 5850085[/snapback] Haha, jeg liker deg.
Zethyr Skrevet 1. april 2006 Skrevet 1. april 2006 tenkte å starte en lock. Valge står mellom gnome og undead. Sist nevnte er det jo nok av, men gnomes kjenner jeg ikke til siden jeg er horde spiller. Vansklig valg.. 5848038[/snapback] Hvorfor ikke human f.eks.? Er så digg å ha perception innimellom, da dette gjør at du kan oppdage snikende ullteppe-rogues.
Plomma2 Skrevet 1. april 2006 Skrevet 1. april 2006 tenkte å starte en lock. Valge står mellom gnome og undead. Sist nevnte er det jo nok av, men gnomes kjenner jeg ikke til siden jeg er horde spiller. Vansklig valg.. 5848038[/snapback] Hvorfor ikke human f.eks.? Er så digg å ha perception innimellom, da dette gjør at du kan oppdage snikende ullteppe-rogues. 5850149[/snapback] The magic power of FELHUNTER! Trenger egentlig ikke +spir som warlock heller. Bedre med mer mana. Så, derfor er warlock bedre som gnome enn human.
Zethyr Skrevet 1. april 2006 Skrevet 1. april 2006 tenkte å starte en lock. Valge står mellom gnome og undead. Sist nevnte er det jo nok av, men gnomes kjenner jeg ikke til siden jeg er horde spiller. Vansklig valg.. 5848038[/snapback] Hvorfor ikke human f.eks.? Er så digg å ha perception innimellom, da dette gjør at du kan oppdage snikende ullteppe-rogues. 5850149[/snapback] The magic power of FELHUNTER! Trenger egentlig ikke +spir som warlock heller. Bedre med mer mana. Så, derfor er warlock bedre som gnome enn human. 5850184[/snapback] Ja, du sier noe der.. bare jeg som ikke er så glad i felhunter Hadde gått for UD da, med mindre du har en del alliance-venner.
Arinomi Skrevet 1. april 2006 Skrevet 1. april 2006 Jeg spiser stein når ingen ser på... 5850085[/snapback] Haha, jeg liker deg. 5850131[/snapback] Love is in the air...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå