Gå til innhold

Begynner å bli fed up med feil i GR:AW (X360)

bas

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

For det første så har jeg store problemer med lag eller framedrops eller hva det nå enn kalles.Hver gang det begynner å bli heftig action med masse som skjer samtidig (kuler i alle retninger samt bomber og granater) så begynner spillet å hakke så til de grader og alt går som sirup, umulig å ha kontrollen på no. Hva er dette for no dritt!?

Og i dag da, så begynner andre problemer å melde seg. Helt plutselig blir alle omgivelsen beksvarte, kun kjøretøyer, våpen og no annet dilldall som synes.Så blir plutselig alt gjennomsiktig, jeg kan stå i en kjeller og se rett ut på alt som er utenfor. Sånn driver det å veksler fram og tilbake hele tida, mildt sagt forbanna irriterende. Noen andre som opplever dette?

Får bare håpe det er spillet og ikke den restaurerte X360'n (red ring of light på den forrige) jeg fikk igjen på tirsdag som forårsaker dette.

Her er en del bilder som viser det jeg prøver å beskrive. Legg merke til geværet som ser ut til å henge i løse lufta siden team medlemmene blir borte når omgivelsene blir svarte (bild nr.2).

- Første bildet viser fra vanlig sikt, til semi gjennomsiktig, til fullt gjennomsiktig.Alt mens jeg står på samme plassen nede i en kjeller.

- Det andre bildet viser først helt ok omgivelser, så blir plutselig det meste svart.

- Det tredje er bare svart med noen anleggsmaskiner som ser ut til å sveve i løse lufta.

Nr.1

Fucking%20Shit.jpg

Nr.2

Fucking%20Shit%20II.jpg

Nr.3

Fucking%20Shit%20III.jpg

Endret av bas
Videoannonse
Annonse
Skrevet

- Har vært borti at hvis man ligger og sniker seg framover, så kan spilleren plutselig røyse seg opp og sveve framover.

- På ene kartet hvor man skal rykke framover oppe på takene i en stor by, har jeg en gang bokstavlig talt gått igjennom kartet. Ble akkurat slik som hvis man kjører kameraet på CS utenfor kartet.

Skrevet (endret)
For det første så har jeg store problemer med lag eller framedrops eller hva det nå enn kalles.Hver gang det begynner å bli heftig action med masse som skjer samtidig (kuler i alle retninger samt bomber og granater) så begynner spillet å hakke så til de grader og alt går som sirup, umulig å ha kontrollen på no. Hva er dette for no dritt!?

Er ikke det meninga da? Når en granat går av like ved deg blir du "satt ut".

Endret av Barca
Skrevet (endret)
Er ikke det meninga da? Når en granat går av like ved deg blir du "satt ut".

Ingen granater som går av i nærheten av meg, ser forskjell på hva som er spillets gang og eventuelle andre problemer. Jeg behøver selv ikke være i nærheten av action engang. Utenfor porten hvor det er et skilt som sier "precaucion" eller noe før man skal redde ut de tre tanks førerne (barracks entrance eller no tror jeg første målet er). Da sitter jeg godt tilbaketrukket bak en murvegg og sender mine tre soldater frem for å rydde opp rundt porten, da begynner f.eks spillet å hakke og hoppe, selv om jeg strengt tatt ikke gjør noe selv og er langt unna all action som skjer. Enten maskinen eller spillet har store problemer med å henge med i svingene.

Hadde jeg hatt et bedre videokamera enn det på digital fotokameraet skulle jeg filmet det, så kunne man sett.

- Har vært borti at hvis man ligger og sniker seg framover, så kan spilleren plutselig røyse seg opp og sveve framover.

Hehe, dette har jeg også sett, men ikke opplevd det selv. Plutselig spretter man opp og begynner å sveve rundt i løse lufta med armene i været som et spøkelse.

Endret av bas
Skrevet

Har aldri opplevd problemer med dette spillet så det er nok noen kopier som er litt rare. Det fungerer glatt hos meg hvertfall...Selv når det er 10 folk på skjermen som skyter og kaster granater!

Skrevet

Hold inne A knappen når du starter xboxen til logoen til spillet er kommet fram.

Er cache på harddisken som sikkert er mye rot i, så om du holder inne A knappen blir harddisken din fikset (defrag eller noe sånt).

Skrevet

Merkelig at det varierer så mye i antall bugs for folk.

Siden jeg fikk spillet har jeg opplevd ett tilfelle av grafikk-feil, hvor helikopteret bestemte seg for å fly gjennom alle bygg, gjennom biler etc.

Ved gjennomspilling på Hard skjedde derimot ikke denne feilen.

Øvrige problemer jeg har støtt på er fps-drop ved enkelte eksplosjoner, men dette er ikke noe issue for meg.

Skrevet

Bare for å smette inn ett lite spm. Eg silte MP demoen, grafikken var heilt grei den, men har lest at det er forskjell mellom MP og SP, er den vesentlig?

Skrevet
Bare for å smette inn ett lite spm. Eg silte MP demoen, grafikken var heilt grei den, men har lest at det er forskjell mellom MP og SP, er den vesentlig?

5858879[/snapback]

Spesiellt skademodeller på bilene og sånn, pluss den bloomen er veldig mye bedre i SP

Skrevet (endret)

Grafikken i multiplayer er helt knall, og ville heller valgt grafikken til MP i SP-delen, da denne funker mye bedre, og ikke er treig.

Edit: og nei, den er ikke vesentlig på noen måte :)

Endret av dobbelmann
Skrevet
Grafikken i multiplayer er helt knall, og ville heller valgt grafikken til MP i SP-delen, da denne funker mye bedre, og ikke er treig.

Edit: og nei, den er ikke vesentlig på noen måte  :)

5860020[/snapback]

Syns også den va flott, kunne vert verre for min del, for detet spillet har virkelig SJEL!! Fytti rakkern for en feeling :love:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...