Thombr86 Skrevet 31. mars 2006 Skrevet 31. mars 2006 Brukte AutoRiposte før, men det viser seg at den ikke virker i 1.10... Har noen en macro som fungerer på samme måte? Eller en tilsvarende mod. (AutoRiposte fungerte at man plasserte Riposte på Actionbaren(hvilken en som helst, jeg la den på actionbar 2) og den var sammkjørt med SS (Sinister Strike), og ble brukt samtidig med den..) Løsninger? eller umulig i 1.10?
Pug Skrevet 31. mars 2006 Skrevet 31. mars 2006 Det er da rimelig lett å lage en macro med "cast sinister strike rank 8" og deretter "cast riposte". Funker med feint, så skulle funke med riposte også. Men som nevnt over, mye morsommere å ikke ha alt automatisert
DeeTee Skrevet 31. mars 2006 Skrevet 31. mars 2006 Må ha ha /cast Riposte /cast Sinister Strike(Rank 8) Kan ikke kaste Riposte etter sinisterstriken - da vil du jo bruke opp energi på det. Om du alltid sjekker for riposte først, går det bra.
IntelAmdAti Skrevet 31. mars 2006 Skrevet 31. mars 2006 Jeg tror denne virker litt bedre, får ikke opp rød error-message hele tiden da. /script if (UnitMana("Player")>=10) and (IsUsableAction(18)) then CastSpellByName("Riposte");end /script if (UnitMana("Player")>=40) then CastSpellByName("Sinister Strike(Rank 8)"); end
Slåmeg Skrevet 31. mars 2006 Skrevet 31. mars 2006 Det nummeret som er 18 må byttes ut med tallet for knappen du har lagt riposte på. Sånn for alle andre mener jeg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå