Gå til innhold

Test: Motorola Razr V3i


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ehh... terningkast tre!? Den burde da i det minste få en firer. Den er absolutt brukbar til tale, sms osv. Og byggekvaliteten er fantastisk! Det er faktisk ikke så mange som bryr seg om Java-ytelsen i en mobiltelefon. At denne får en treer og Nokia 6280 får en sekser er... vel... Ugh. Håper ikke andre nettaviser baserer seg på dette terningkastet.

 

-snubbel

Lenke til kommentar

Men foruten slvr, er det vel den tynneste mobilen i Norge? Det er tross alt det som betyr noe for oss her på berget.

 

Og snubbel, enig i at motorolas telefoner har god byggekvalitet. Men se hvor mye du må betale for en v3i, og hvor mye du må betale for en 6280. På webshops uten abonnement er forskjellen bare en 200-lapp. Vil påstå at 6280 er minst et dobbelt så godt kjøp til den prisen, så lenge du er opptatt av hva som helst annet enn at den skal være tynn.

 

Off topic, hvor selger du mobiltelefoner?

Lenke til kommentar

amobil har et bruktmarked.

ellers er det greit å selge på auksjons siden qxl. der legger du inn en utropspris eller minstepris så er du sikret at du får den prisen du vil ha. hvis noen byr da.

så har du jo finn.no hvor telefoner forsvinner temmelig raskt.

 

Men foruten slvr, er det vel den tynneste mobilen i Norge? Det er tross alt det som betyr noe for oss her på berget.

 

Og snubbel, enig i at motorolas telefoner har god byggekvalitet. Men se hvor mye du må betale for en v3i, og hvor mye du må betale for en 6280. På webshops uten abonnement er forskjellen bare en 200-lapp. Vil påstå at 6280 er minst et dobbelt så godt kjøp til den prisen, så lenge du er opptatt av hva som helst annet enn at den skal være tynn.

 

Off topic, hvor selger du mobiltelefoner?

5843985[/snapback]

Lenke til kommentar
EF81 er jo en murstein,og at den bare har et kamera(?),dårlig til 3G å være...

5843987[/snapback]

Greit EF81 veier 15g og er 10cc større, men den knuser også V3i på alt og koster omtrent det samme. Rart du klager på at den er en dårlig 3G-telefon når V3i ikke en gang har 3G. Vi får jo se hvilken av de som kommer best ut etter Amobil har testet begge. ;)

Endret av Sigmund_Freud
Lenke til kommentar
Greit EF81 veier 15g og er 10cc større, men den knuser også V3i på alt og koster omtrent det samme. Rart du klager på at den er en dårlig 3G-telefon når V3i ikke en gang har 3G. Vi får jo se hvilken av de som kommer best ut etter Amobil har testet begge. ;)

5844491[/snapback]

 

Apropos det, når kommer testen av EF81 på Amobil? Mobilen er vel ventet inn i butikkene innen 14 dager, får dere tak på et eksemplar før det?

Lenke til kommentar
Off topic, hvor selger du mobiltelefoner?

5843985[/snapback]

 

Som jeg har nevnt før, ønsker jeg ikke å fortelle nøyaktig hvor jeg jobber. På den måten står jeg litt friere til å uttale meg her på forumet. Hvis du er veldig interessert, kan du sende meg en PM så skal jeg fortelle deg det :)

 

-snubbel

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...