Gå til innhold

Call of Chutulu hjelp!?

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg trenger hjelp med Call of Chuthulu eller hva det nå heter :hmm: . jeg har spelt i ca 1 time og 30 min.

Og har fått nøkkelen til en safe jeg ikke kan koden til og når jeg går til hotellet så bare sier han eg er at "eg ennå har nogen ting og ta meg av". hvis noen kan hjelpe meg så plis gjør det fort får dette er et KJEMPE SPENNENDE SPILL!! :dribble:...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Koden på safen finner du på lappen (eller dagboken, husker ikke helt) du fikk tak i tidligere. Du starter mot høyre, så går du venstre.

Søk på "call of cuthulhu walkthrough" i google, så finner du nok svarene.

Jeg håper forresten at du har kjøpt spillet originalt. Utviklerne har blitt nedlagt på grunn av at de har fått inn for lite penger. Er det som skjer med de mindre selskapene når vi har så mye piratkopiering som vi har. :(

Skrevet
Koden på safen finner du på lappen (eller dagboken, husker ikke helt) du fikk tak i tidligere. Du starter mot høyre, så går du venstre.

Jeg håper forresten at du har kjøpt spillet originalt. Utviklerne har blitt nedlagt på grunn av at de har fått inn for lite penger. Er det som skjer med de mindre selskapene når vi har så mye piratkopiering som vi har. :(

5843545[/snapback]

Takk for hjelpen, skal prøve med en gang jeg har spist litt frokost :D

Jeg fekk det brent av en venn av meg men har tenk å kjøpe det siden det er så billigt nå. og desuten var det KONGE! :thumbup: . jeg satt i gåt natt kl.3 og måtte nestenha på lyset mens jeg sov :cry: .

Skrevet

har kommet meg lenger nå men sitter fast igjenn :cry:

jeg er i en kloakk og skal til og svømme i et badekar lingende ting men han eg er sier bare "det ser reint ut men jeg må tømme det før jeg hopper uti" :hmm: har prøvd lenge men finner ikke ut hvordan jeg kan tømme "badekaret". det er ganske varmt på rommet mitt i dag men når jeg spiller dette er jeg veldig kald :D

Skrevet
jeg er i en kloakk og skal til og svømme i et badekar lingende ting men han eg er sier bare "det ser reint ut men jeg må tømme det før jeg hopper uti" :hmm:  har prøvd lenge men finner ikke ut hvordan jeg kan tømme "badekaret".

5844924[/snapback]

Du må gå tilbake til rommet bak deg. Der er det nemlig 2 hjul på noen vannrør du må skru på. Husker ikke rekkefølgen, men først må du fjerne all dritten i vannet, og deretter må du fjerne vannet. Fyren er nemelig svært fin på det og vil ikke gå nedi rent vann eller tråkke i bunnslammet i vanntanken.

Skrevet

Det er også et hjul ved siden av tanken. Det er det siste du vrir om, og det tømmer tanken. Du må være litt rask, siden luken i "badekaret" stenges av seg selv.

Skrevet

Takk for svar.har klart det nå :D jeg stokk noge grævligt når det du vett kjer etter å ha gått inn i ....."matsalen" :D .

Skrevet

Nå har jeg kommet ner i kjelleren i kirka men kommer ikke lenger.

jeg er ved et symbol av et opp ned kors. og der det er en safe så jeg ikke kan koden til :cry: plis hjelp meg.

Skrevet

jeg finner ikke ut av koden? på postkortet så står det fire siffer men finner ikke ut vilken rekke følge og hvordan man bruker en safe lås :hmm::p

Skrevet

Du må se på tallene som har pil på. Du skal begynne (med 3 tror jeg?), og alltid vri motsatt vei på neste tall. Prøv deg frem, eller gå inn på det offisielle forumet.

Skrevet

Jeg har nå kommet meg til en plass der jeg skal opne enda en "safe" :cry:

jeg er i en politistasjon der jeg har befridd en fyr og skal opne en safe men klarer ikke finne ut vilke veier jeg skal vri?? og er koden 1846?

Skrevet

Du kan gjerne skrive at det er spoiler i denne tråden, slik at du ikke ødelegger spillet for folk. Ser du er ganske ny her, men det bare for å gi deg et tips, så du ikke blir flamet halvt ihjel. :whistle:

• 4 uker senere...
Skrevet

5843545[/snapback]

har Bethesa (eller kordan d no skrives) blitt lagt ned selv om de har laget oblivion?, det hotteste spillet på markedet for tida

Skrevet

har et poblem....... etter jeg har brukket det ene viftabladet md jernrøret og kommer meg gjennom vifta møter jeg en usynlig vegg. klarer ikke gå lengre, noen som vet hva det kan være?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...