Gå til innhold

Silent Hunter 3 tråden.

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Silent Hunter 3 er som vi fleste kjenner, et kongespill :w00t:.

Nedlasted det for et halvt år siden, men kjøpte det sist mandag fordi jeg ville få patchen til å funke. Men spørsmålet mitt er hvor man merchant, destroyer, battleship og fly har dere ødelagt?? Og hvor mye tonn??

Her er min liste 23. mars 1940:

51. destroyere

20-30 merchant, husker ikke helt

3 fly

1 Nelson battleship, takket være berxter :love:.

Til sammen har jeg senket 217 000 tonn :w00t:. Jeg ruler, hvis ingen andre har noe bedre da :(.

Diskuter også andre ting som f.eks problemer eller andre ting.

Edit: Forandret på tittelen fra "Silent Hunter 3, hvor mye har du senket" til "Silent Hunter 3 tråden".

Endret av Articfare
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Et fantastisk spill, og jeg må nok finne det frem igjen nå. Jeg husker ikke hvor mye jeg senket.

Folk burde virkelig gi dette spillet en sjanse. Selv er jeg ingen sim-freak (bortsett fra racing), og ble overrasket over hvor grisefett det er å ligge under vann og høre tysk hvisking: "Wasserbomben!"

Helt klart et av mine topp 3 ever-spill.

Edit: Og som deg lastet jeg det ned først, men oppdaget rimelig kjapt at her må det kjøpes og eies!

Endret av koronag
Skrevet

Fett spill husker jeg. Men tok jo så lang tid å komme seg ut til sjøen, den compressed time greia virka jo ikke i fjorden der... Men kanskje på tide å se om jeg finner den igjen. Om jeg ikke finner den, noen tips hvor dette selges billig?

Skrevet
Fett spill husker jeg. Men tok jo så lang tid å komme seg ut til sjøen, den compressed time greia virka jo ikke i fjorden der... Men kanskje på tide å se om jeg finner den igjen. Om jeg ikke finner den, noen tips hvor dette selges billig?

5846338[/snapback]

Spaceworld i Tønsberg. Koster bare en liten hundre lapp :w00t:.

Skrevet

Tenkte jeg skulle kjøpe den jeg også, men så at det kun er et par måneder til neste versjon kommer.

Tror jeg hopper over 3'eren og tar denne heller.

Skrevet

Hvis man ønsker si noe, eller spørre om noe spesifikt relatert til et bestemt spill, så er man velkommen til å starte en tråd om det man har på hjertet. Vi ønsker ikke en haug med store samletråder for ulike produkter på forumet, fordi det er uoversiktelig og lite brukervennlig. Håper på forståelse for dette. Tråden stenges.

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...