Gå til innhold

Får ikke installert PHP nuke


Anbefalte innlegg

Hei, som emnetittelen sier så får jeg ikke til og installere php nuke. Jeg får følgende feilmelding:

There seems to be a problem with the MySQL server, sorry for the inconvenience.

 

We should be back shortly.

 

Denne kommer opp når jeg prøver og gå inn på domen.net/nuke/html/admin.php

 

Men jeg vet at MySQL serveren er oppe for jeg klarer og intallere phpbb2 forum. Jeg har endre config.php fila riktig det er ihvertfall riktig etter sånn det er forklart i den. Er det noen som har en 123 guid til og installere php nuke. Har prøvd guiden til php nuke norway men uansett om jeg følger den slavisk funker det ikke.

 

Jeg har kjøpt webhotel av web.10

 

PÅ forhånd takk for all hjelp. Begynner og bli ganske desperat her.

Endret av uro
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Feil forum.

 

Er du sikker på at du skriver inn riktig databaseinnformasjon?

5841785[/snapback]

 

 

Sorry for feil forum.

 

Ja jeg er sikker. Får jo installert PHPbb forum og andre forumer uten noe problem men php nuke funker ikke.

Jeg har skrevet inn all info jeg fikk av de jeg kjøpe webhotellet av så det må jo være riktig og spes når annet som bruker databasen funker.

Lenke til kommentar

Det er jo når jeg prøver og gjøre det at jeg får feilmeldingen jo. For i følge guiden til php nuke norway skal du laste opp filene og gå inn på www.domene.net/nuke/html/admin.php

 

(nuke/html/ fordi jeg tester det på serveren min mens som test bare og vil ikke ha det som stat side)

 

men når jeg går inn på adressen over får jeg feilmeldingen jeg nevnte i første post.

 

 

PS: Mambo programvaren funker 100%, ettersom ikke php nuke funka testa jeg det og det funka som en drøm. Hvorfor funker ikke nuke da?

Lenke til kommentar
  • 4 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...