Gå til innhold

TES: Problemer med hjelp på det offisielle forumet

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Er det noen andre som synes at det er vanskelig å få hjelp på det offisielle Elder Scrolls-forumet? Jeg har postet denne tråden (siden det var tynt med respons på denne), men etter et halvt minutt er den på side to, og etter to timer har den falt til side 12.

Og går det ikke an å endre emnetittelen der?

Endret av MiSP
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Er det noen andre som synes at det er vanskelig å få hjelp på det offisielle Elder Scrolls-forumet? Jeg har postet denne tråden (siden det var tynt med respons på denne), men etter et halvt minutt er den på side to, og etter to timer har den falt til side 12.

5840566[/snapback]

Går ikke ann å gjøre om emne titelen på det offisielle elderscrolls forumet, dumt ja, men slik er det bare :/

Uansett er enig, er veldig vansklig å få respons på det forumt, postene forsvinner så fort siden folk poster i hytt og pine, men værtfall det jeg har funnet ut kan virke er å enten lage en ny post om akkurat det samme med ny titel og evt. bumpe tråden din med noen timers mellom rom.

Skrevet

5840566[/snapback]

Går ikke ann å gjøre om emne titelen på det offisielle elderscrolls forumet, dumt ja, men slik er det bare :/

Uansett er enig, er veldig vansklig å få respons på det forumt, postene forsvinner så fort siden folk poster i hytt og pine, men værtfall det jeg har funnet ut kan virke er å enten lage en ny post om akkurat det samme med ny titel og evt. bumpe tråden din med noen timers mellom rom.

5840710[/snapback]

Skjønner ikke at de ikke lager forskjellige kategorier der.

Skrevet

Tror ikke de bryr seg så mye. Det hersker omtrent fullt kaos på det foret. De eneste moderatorer gjør er å stenge tråder når de har fått nok. Det fikk jeg erfare etter at jeg hadde skrevet en lang post - "thread closed". Takk for den! :mad:

Dessuten, hvis du så mye som antyder noe negativt om scaling-systemet blir du buet ut med en gang av supportere.

Bethesda har helt klart mye å lære av diskusjon.no!

Skrevet (endret)

Forumet her på Diskusjon.no er faktisk det beste jeg har besøkt noensinne. Det er lett å få hjelp, og folk er vanligvis hyggelige mot hverandre (i hvert fall i forhold til andre fora). Dette gjelder spesielt Elder Scrolls-delen av forumet, her er jo nesten bare hyggelige folk. :) Tror det er ganske likt på andre deler også, kanskje unntatt Off-Topic.

Edit: Går det ikke lenger an å abonnere på tråder på det offisielle forumet?

Endret av MiSP
Skrevet

Tro meg, Diskusjon.no har et eksemplarisk forum. Mye av dette skyldes organsieringen, strenge regler og sånt, og det faktum at folk (stort sett) ikke bare følger reglene, men oppfordrer til å følge dem. Alt dette bidrar til et hyggelig miljø. :thumbup:

Det er mye bedre sånn. Også må man ha mange nok underkategorier til at det går an å få med seg nye poster uten at de suser ned på side 2 etter 20 sekunder.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...