Gå til innhold

Legedrapsmannen og andre asylpsykoer


Anbefalte innlegg

PS, dette er et sammendrag av poster fra et annet forum, så om det virker litt usammenhengende iblandt så er det bare derfor. Det er ikke så mange brukere på det andre forumet, det er dog mange intelligente mennesker her, håper det kan stimulere til en bra diskusjon og ikke bare masse rasismepjatt.

 

 

 

 

 

Det er IKKE synd på denne mannen. Han er en uvettig morder. Han drepte en mann fordi han ikke ville gjøre som han ville. Det er synd på den døde og hans familie. Og alle de andre som må dø på grunn av vår misslykkede snillistiske asyl og flyktningepolitikk.

 

To andre personer er blitt knivstukket de siste to dagene av muslimske menn med kniv. En av dem drept. Hvorfor går muslimske menn rundt med kniv når de skal til legen, på vokseopplæring osv. ?

 

Asyl og flyktningepolitikken ble tross alt vedtatt av en uhellig allianse mellom de knallblå som ønsker billig arbeidsklasse og andreklasses borgere, og de knallrød, som tror de kan redde verden ved å ta inn noen tusen flyktninger og asylsøkere i året. Ressurser som kunne vært brukt på å redde millioner, uten å destabilisere våre egne samfunn.

 

Det fantes en gang en internasjonal lov som hindret folk i å søke asyl i annet enn det nærmeste trygge landet. Den loven bør gjeninnføres. Hvorfor skal en mann som flykter et regime halvveis rundt jorden måtte flykte helt til norge, langt bort ifra sin kultur, religion osv. ? Det finnes overhodet ingen logikk i asylpolitikken. Ei heller er det på noen som helst måte "moralsk". Det er rett og slett idiotisk, og har motsatte ringvirkninger. Det er også derfor man ser et gryende folkeopprør mot innvandring i europa.

 

Blir han dømt til psykisk forvaring vil han spasere utenfor murene om et år eller to ueskortert, akkurat som trikkedrapsmannen. Blir han dømt til fengsel er han fri som en fugl om cirka 7 år. I mellomtiden må han bo på hotell, lære seg norsk, få penger for å se på TV og spille fotball med sine nye fengselskamerater (cirka halvparten av dem er muslimer) osv.

 

Jeg river meg i håret over dumsnille nordmenn... derfor går jeg også ofte ut "forberedt". Og jeg er på ingen måte alene. Blandt mine kamerater og venninner er det svært få som føler seg trygge i Oslo lenger.

 

Dette med angrep på offentlige tjenestefolk er hvertfall ikke noe nytt... såkalt gale asylsøkere har tidligere knivstukket hvertfall to sosialarbeidere, en av dem døde, og på slutten av 80 tallet så var det iraner som helte bensin inn i luka til sosialarbeideren mens hun var på jobb og satte fyr på. Hun døde av brannskadene. Alle tre kyniske psykopatene bor fremdeles i norge.

 

Det er et enormt paradoks, ikke bare at vi ikke kan sende ut verstingene, men at det faktisk virker som om noen av dem gjøre slike ting nettopp for å unngå utsendelse... det hele virker fullstendig mot sin hensikt Og så har vi jo så lave straffer... så det gjør det også mye verre. Hadde de enda sitti i fengsel... men neida... mange av dem får jo også psykisk deklarasjon... og da har de carte blanche til å gjøre hva de vil når de slipper ut av forvaring.... som med f.eks trikkedrapsmannen skjedde etter 1,5 år...

 

Vel... han hadde uttrykt sterk misnøye med det norske helsevesenet (det algerske er sikkert MYE bedre så da kan han jo bare dra hjem dit, eller hur?), og når han gikk til dette møtet fikk han beskjed om at legen ikke ville skrive denne attesten for ham. Jeg synes det vitner meget sterkt om at det var planlagt. At det var overlagt er også helt klart. En person som er så syk som det han her og flere andre, sånn som trikkedrapsmannen og han Blom Pettersen karen som banka kona si med hammer 28 ganger i hodet, hevder... er ikke koherent og overveiende nok til å oppføre seg rasjonellt rett før og rett etterpå.

 

Dessuten er det mye som tyder på at han rett og slett spekulerer i dette for å hindre å bli utsendt. Det samme har vi sett mange ganger. De går berserk når de får avslag i håp om å bli putta inn i et norsk hotellfengsel i et par år, eller bedre, psykiatrisk behandling. Så VIPS blir de plutselig mye bedre, hvilket også er fullstendig umulig. En person som enten er så psykisk ustabil at de hallusinerer så mye har ikke slik effekt av medisinering. Det er heller snakk om at de oppfører seg bedre i håp om å komme ut.

 

De er kalde, kyniske, drittsekker, og de burde sperres inne på livstidsforvaring for andre menneskers ve og vel. Enten de er psykisk syke eller kalkulerende psykopater, så må de sperres inne for alltid, for samfunnets del. Såpass er åpenbart

 

Drapsmannen sier nå at han "ikke husker noen ting" Ååååååååå nei... for en bombe! Og han studerte kriminologi... er det mulig at han gjorde dette for å finne et hull i loven som gjorde at han kunne bli? Og hvorfor lar vi asylsøkere ta opp verdifulle ressurser i utdanningssystem, anyway? Det er jo helt høl i huet...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Synd på mannen ja? Stakkars han viste jo ikkje kva han gjorde! Han hugsa jo ingenting.

Dei bør sleppe han fri snarest mulig slik at han ikkje får hat mot politiet som held han i varetekt mot hans vilje! Når han da ein gang kjem utigjen på gata med kniven sin så er det folk med uniform som får gjennomgå, f.eks buss sjøfører etc.

 

Politiet bør dog ha eit oppsyn med mannen, passe på han litt. Alarmen bør gå når han har skaffa seg ein kniv igjen, eller han får kansje kniven sin tilbake, ferdig vaska.

 

Stå på for asyløkere, dei har det ikkje så enkelt i livet!

Lenke til kommentar

Herregud, hvordan er dette mulig. Mange folk på forumet klarer ikke å skrive en eneste post i denne kategorien uten å rakke ned på Islam og muslimer. Skam dere.

 

Hva i helvete har Islam med saken å gjøre? Terrorister er muslimer, mordere er muslimer, <putt inn noe stygt her> er muslimer.

 

Stakkars trangsynte, uvitende mennesker som ikke kan gjøre noe annet enn å rakke ned på muslimer.

Endret av pavlion
Lenke til kommentar
Noen som vet hvordan kristningen av Norge gikk for seg?

5841082[/snapback]

 

Hva har det med saken å gjøre?

5841117[/snapback]

 

det er jo like relevant for denne saken som det at denne mannens mulige religion, hvis han da er religiøs er islam...

 

noe som guardian nevnte.....

 

jeg har spurt guardian, og spør igjen, er du klar voer at alle de store religionene praktiseres på flere nivåer, eller alvorlighetsgrader, og på samme måte som ikke alle kristne bomber abort kliniker så er ikke alle muslimer med i al-quida?

5841222[/snapback]

guaridan har fremdeles ikke svart på dette?

Lenke til kommentar

Folk er flinke til å ta alle under en kam her. Men De asylsøkerene som stikker ned folk og lignende burde sendes tilbake om det er mulighet for det.

 

Off-Topic: alle som går med kniv er ikke farlige, kniv (Leatherman/lommekniv) er svært praktisk, tror jeg bruker min leatherman hver dag til diverse små reprasjoner og slikt.

Lenke til kommentar
Folk er flinke til å ta alle under en kam her. Men De asylsøkerene som stikker ned folk og lignende burde sendes tilbake om det er mulighet for det.

 

Off-Topic: alle som går med kniv er ikke farlige, kniv (Leatherman/lommekniv) er svært praktisk, tror jeg bruker min leatherman hver dag til diverse små reprasjoner og slikt.

5842520[/snapback]

 

bedre å sette nevnte mennesker i fengsel ellers blir de ikke straffet...

blir bare sendt til et annet sted

Lenke til kommentar
Herregud, hvordan er dette mulig. Mange folk på forumet klarer ikke å skrive en eneste post i denne kategorien uten å rakke ned på Islam og muslimer. Skam dere.
Enkelte personer klarer ikke å se sammenheng reiligiøs overbevisning og handling. Når en hendelse blir gjentatt tilstrekkelig antall ganger vil man etterhvert få statistisk EMPIRISK grunnlag for å kunne komme med påstander som

1) Alle selvmordsbomber er muslimer

2) Blind vold med stikkvåpen blir begått av muslimer

 

http://www.bokklubben.no/SamboWeb/sok.do?e...nlighetsregning

 

Jeg vet om en som burde gå hjem og lese om signifikansnivå, kijkurver og skamme seg ;)

Lenke til kommentar
Folk er flinke til å ta alle under en kam her. Men De asylsøkerene som stikker ned folk og lignende burde sendes tilbake om det er mulighet for det.

 

Off-Topic: alle som går med kniv er ikke farlige, kniv (Leatherman/lommekniv) er svært praktisk, tror jeg bruker min leatherman hver dag til diverse små reprasjoner og slikt.

5842520[/snapback]

 

bedre å sette nevnte mennesker i fengsel ellers blir de ikke straffet...

blir bare sendt til et annet sted

5842561[/snapback]

Sette de i fengsel der :) Om den norske staten spanderer det oppholdet som trolig ikke er mange kronene hadde ingen drept noen for å komme på luksusfengsel her i norge. :) Bare en tanke :)

Lenke til kommentar
Hva har egentlig denne saken med Islam å gjøre?!

 

Alt. Mannen kommer ifra den islamske voldskulturen som ser ned på andre mennesker. Hvorfor har ingen kristne, hindu eller buddistiske asylsøkere gått berserk med kniv og hogget ned hedninger? Det er tross alt noe slikt som 7 ganger så mange av dem. Alikevel topper muslimer alle statistikkene. Er det tilfeldig? Selvfølgelig ikke. Det har å gjøre med deres kultur, som er tungt permiert av ymse former for hadith islamske sekter (hislam?).

 

Noen som vet hvordan kristningen av Norge gikk for seg?

 

Med sverd. Var det rett mener du? Skal vi sitte å se på at muslimene gjør det samme tusen år etterpå?

 

Omtrent like mye med saken som Muhammeds knivbruk, eller kanskje vi skal snakke om korstog isteden?

 

Ikke begynn. Folk som til stadighet drar opp korstog som eksempel på kristne overgrep har sett for mye Oliver Stone filmer osv. Vil du se kristne overgrep så se heller på inkvisisjonen, middelalderen, alle holocaustene de begikk i europa, samt nazistene, og erobringen av amerika, både nord og sør.

 

jeg har spurt guardian, og spør igjen, er du klar voer at alle de store religionene praktiseres på flere nivåer, eller alvorlighetsgrader, og på samme måte som ikke alle kristne bomber abort kliniker så er ikke alle muslimer med i al-quida?

 

Jeg har vel svart også, tror jeg, opptil flere ganger. Vet du hva? Jeg driter i om islam har den "unskyldningen" at den er en ung religion. Det er verden I DAG det handler om. Ikke hva andre har gjort før. At andre har begått overgrep i fortid er ikke unskyldning for at noen gjør det nå. I enhver befolkning finnes det et spektrum. I norge er dette sprektrumet sterkt liberalt. Vi har knapt noen fundamentalister og gærninger. I islam derimot er spektret snudd på hode, og det finnes nesten ikke reformister, moderater eller utbrytere, og de som gjør det risikerer enten å bli drept eller forfulgt. Det er faktisk et så sjeldent fenomen at når det skjer så er det mye omtalt i media.

 

Herregud, hvordan er dette mulig. Mange folk på forumet klarer ikke å skrive en eneste post i denne kategorien uten å rakke ned på Islam og muslimer. Skam dere.

 

Ja det ville jo være fælt om man holdt folk ansvarlig for sine handlinger, eller hva? Det er også forskjell på å dra alle over en kam, og såkalt profilering, som er et nødvendig onde. Eller skal vi gjøre intimundersøkelser på alle pikebarn i norge for å se om de er tvangsomskåret, istedet for det knippe med afrikanske land hvor det er aktuellt?

 

Jeg er grundig lei av folk som ser rasister på høylys dag. Islam er en politikk og en religion. Medlemskap er frivillig (vel, sort of anyways). Det er ikke en hudfarge eller en seksuell legning. Muslimer har et valg. Det er et valg de hittill veldig få har valgt å bruke. Og det er fordi at de konservative og ekstreme holdningene faktisk er dominante i muslimsk kultur.

 

Stakkars trangsynte, uvitende mennesker som ikke kan gjøre noe annet enn å rakke ned på muslimer.

 

Forutsatt at det du sier er sant, er det ikke da ganske morsomt, til og med paradoksalt, at jeg har muslimske venner, oppvokst blandt muslimer, og har giftet meg med en innvandrer?

 

Jeg begynner å bli så uuutrolig lei av den samme gamle låta til de såkalte antirasistene, som i virkeligheten er de som setter integreringen tilbake ved å frarøve innvandrere ethvert ansvar og lar denne politiske og militante formen for islam marsjere videre, tilsynelatende immun fra kritikk.

 

Det er faktisk gode grunner til at det er et gryende folkeopprør mot asyl og flyktninge politikken i europa - selv blandt innvandrere.

Lenke til kommentar
Hvorfor har ingen kristne, hindu eller buddistiske asylsøkere gått berserk med kniv og hogget ned hedninger? Det er tross alt noe slikt som 7 ganger så mange av dem. Alikevel topper muslimer alle statistikkene.

5842905[/snapback]

 

Kilde? :)

5842931[/snapback]

 

Eneste kristne drapet jeg har hørt om, skjedde av han norske pastoren borti sverige, men det er altså sverige.

Hindu\buddha-folk tror jeg er ganske så rolige og har heller aldri hørt om noen hindu-selvmordsbombere..

Lenke til kommentar

havanahavanahavanahavanahavanahavanahavanahavanahavanahavanahavanahavanahavanahavanahavanahavanahavanahavanahavanahavanahavanahavanahavanahavanahavanahavanahavanahavanahavanahavanahavanahavanahavanahavanahavanahavanahavanahavanahavanahavanahavanahavanahavanahavanav

Endret av Havana
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...