Gå til innhold

TES: Hvor kan jeg kjøpe oblivion special edition

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har noen linker til hvor di selger dette spillet i special edition til pc.

Fant det på cdon, men det va med svenskt omslag.

Er dette spillet i special edition med norsk omslag, eller en annen plass di selger engelsk på norsk nettside ?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er ikke svensk omslag fra cdon, det er engelsk. Det står svensk omslag på alle spillene deres, men det betyr bare at du får det samme som hvis du kjøper det i butikk i Norge: enten engelsk eller "skandinavisk" (altså at de skandinaviske språkene brukes bakpå coveret)

Skrevet
Det er ikke svensk omslag fra cdon, det er engelsk. Det står svensk omslag på alle spillene deres, men det betyr bare at du får det samme som hvis du kjøper det i butikk i Norge: enten engelsk eller "skandinavisk" (altså at de skandinaviske språkene brukes bakpå coveret)

5836769[/snapback]

Gjelder dette også alt av filmer, CD'er osv?

Skrevet

5836769[/snapback]

Gjelder dette også alt av filmer, CD'er osv?

5837225[/snapback]

Nei dette gjelder ikke alt. Jeg fikk en DVD der det er 2 filmer i 1. cover. Der var det svensk tekst bakpå. Men coveret har jo ingenting å si på dvder, er jo filmen man skal ha. :) Men var litt irriterende egentlig!

Skrevet
Special edition? hva er spesielt med den?

5837427[/snapback]

Det heter forresten ikke Special Edition, det er Collectors Edition. Der får du med en mynt, lik de gulmyntene som er i Oblivion. Også får du med en bok, som forteller om historion til Oblivion, og alle delene rundt. Pluss en dvd om making of oblivion, er ganske bra dvd, men er litt kort

Skrevet (endret)
Hvis du bor i Oslo, stikk til spaceworld i storgata/brugata. Der kjøpe jeg min CE til 700.

5837526[/snapback]

Til Xbox 360, går jeg ut ifra. Viktig å presisere. ;) PC-versjonen av CE koster 500.

Endret av MiSP
Skrevet
Ja, det er sant. Pc'en min er ikke rask nok gitt ;)

5837661[/snapback]

Hvis man bare har pc, synes jeg det er verdt og oppgradere dataen med den den trenger, for å kunne spille oblivion. Dette er absolutt et spill som er verdt penga.

Kjøpte min CE fra cdon 518kr, synes ikke det var så altfor gærlig!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...