Hotel Papa Skrevet 29. mars 2006 Skrevet 29. mars 2006 Heisann Jeg har planer om å skaffe meg en ekstern harddisk til TG06! Men så kom jeg over denne da: Seagate 300GB Så står det OS påkrevd, vil det si at jeg MÅ ha et OS på den? eller kan jeg bare bruke den som en vanlig lagrings disk uten OS? Litt noob spørsmål men jeg er ikke helt inne i disse harddiskene -Evenrud-
Locci Skrevet 29. mars 2006 Skrevet 29. mars 2006 Heisann Jeg har planer om å skaffe meg en ekstern harddisk til TG06! Men så kom jeg over denne da: Seagate 300GB Så står det OS påkrevd, vil det si at jeg MÅ ha et OS på den? eller kan jeg bare bruke den som en vanlig lagrings disk uten OS? Litt noob spørsmål men jeg er ikke helt inne i disse harddiskene -Evenrud- 5834543[/snapback] Bare det som du må ha på pcn for og bruke selve disken
Blåbær Skrevet 29. mars 2006 Skrevet 29. mars 2006 Er kun snakk om driverne, funker bra så lenge den er satt opp med en datamaskin med en av de OS'ene
Hotel Papa Skrevet 29. mars 2006 Forfatter Skrevet 29. mars 2006 Altså jeg har en pc med Windows på... Jeg trenger bare en ekstern til å ha musikk, filmer og spill på! Jeg trenger ikke å ha Windows instalert på den da?
Blåbær Skrevet 29. mars 2006 Skrevet 29. mars 2006 Bare på hovedmaskinen som hardisken vil være tilkoblet til.
nahojdat Skrevet 30. mars 2006 Skrevet 30. mars 2006 Ville heller gått for en LaCie til ca 1000kr på 250gb, ser ingen grunn til å betale 500kr ekstra for 50gb.. LaCie P3 250 GB USB 2.0 Hardware sin test av LaCie Så en test tidligere der den fikk "Best i test" og Seagate sin eksterne var med der også..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå