MrBjoern Skrevet 29. mars 2006 Skrevet 29. mars 2006 Finnes det et gratis film redigerings program som støtter mp4 filer?
blured Skrevet 29. mars 2006 Skrevet 29. mars 2006 (endret) Tror nok at Final Cut Pro og iMovie gjør det, som begge er laget av apple. Men ellers antar jeg at ingen andre programmer støtter det. mp4 er ikke så mye brukt at man velger å bruke det formatet. Edit: Så ikke gratis.. men det fins vel ikke så mange gratis film redigerings programmer, gjør det ? Endret 29. mars 2006 av manamind
Torbjørn T. Skrevet 29. mars 2006 Skrevet 29. mars 2006 Det finst nokre få gratis videoredigeringsprogram. Støtte av mp4 skal eg ikkje uttale meg om. Kan vere filene må konverterast fyrst.
MrBjoern Skrevet 29. mars 2006 Forfatter Skrevet 29. mars 2006 mhm... Blir vel til at jeg må konvertere først da. Noen som har et program til og gjøre dette gratis? Samme om det konverterer fra mp4 til avi eller mpeg osv (så lenge det støttes av de fleste redigeringsprogrammer) og jeg har søkt etter dette på google. (det første jeg fant måtte man betale for, og det er jeg ikke intresert i) ps Tusen takk for svar
Gjakmarrja Skrevet 29. mars 2006 Skrevet 29. mars 2006 Hvorfor gratis.... jaja fins jo nok av "gratis" vare så funker fett
MrBjoern Skrevet 30. mars 2006 Forfatter Skrevet 30. mars 2006 hvorfor gratis? fordi jeg ikke har mye penger og bruke på noe slikt. og da det bare er en hobby gidder jeg ikke og legge så mye penger i det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå