Gå til innhold

TES: hvor finner jeg glassvåpen

Anbefalte innlegg

Skrevet

har så sugne våpen at jeg kjøpte ei bue for 8k i bravil tror jeg. Den har 13 attack, hvis det er det daggern er? :p

Ganske hefitg bue i forhold til dark brotherhood bua. SIkkert waste of money uansett. :p

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hmm kanskje sjekke ut den hula som dere nevnte... har en Dwarfen Longsword og full steel.. (Lvl 6) må nesten finne noe bedre armor! huff... noen som vet om noe bra armor?

Skrevet

I fjellet nord for Chorill? er det en hule full av vampyrer. "Hovedbossen" der dropper også Ebony Churcaiss eller hva det nå heter.. Han dropper en så har han faktisk en ekstra liggende i en kiste. Men de veier jo 51 og jeg har enda ikke hus, så har ingen plass å stashe de. :hrm:

Skrevet
Hmm kanskje sjekke ut den hula som dere nevnte... har en Dwarfen Longsword og full steel.. (Lvl 6) må nesten finne noe bedre armor! huff... noen som vet om noe bra armor?

5835128[/snapback]

blade armor'n er noe bedre en steel og iron

og den ligger jo i blade tempelet bare å ta, blade folka har ikke noe imot det

Skrevet

5835128[/snapback]

blade armor'n er noe bedre en steel og iron

og den ligger jo i blade tempelet bare å ta, blade folka har ikke noe imot det

5835374[/snapback]

Blade armoren er like god som steel, jeg syns steel så kulere ut, så jeg bruker den i stedenfor ;) har sjekket det der vettu :)

Skrevet

Yes!! Da har jeg fått med full ebony armor + nice sverd, er level 2 nå så dette kommer jeg godt av med. Takk for tipset med hulen(Vidasel). :-)

Skrevet
Regner med Glass/Ebony er heavyarmor?

Hva kan vi Light Armor gutta/jentene bruke og hvor finner evt vi det råeste av det råe?

5838070[/snapback]

Glass er light.. (var hvertfall det i MW(har ikke OB ennå :blush: ))

Skrevet
Regner med Glass/Ebony er heavyarmor?

Hva kan vi Light Armor gutta/jentene bruke og hvor finner evt vi det råeste av det råe?

5838070[/snapback]

Glass er light armor.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...