Gå til innhold

TES: hvor finner jeg glassvåpen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

jeg er level var level 15 da fiendene begynnte å ha glass-våpen. Har ikke funnet glass armor enda, men tipper det kommer snart. Ebony armoren Northern snakker om kan man få når som helst, men tror det ikke er før level 20 eller noe sånt før vanlige fiender få det...

Endret av FloppyDisk
Skrevet (endret)

Stjal et ebony shortsword og et glass shortsword fra en eller annen counter, men begge sverdene hadde 1 på attack og var verd 0 gull. :ohmy:

Rart? :hmm: Er foressten på level 5.

Endret av key
Skrevet
Stjal et ebony shortsword og et glass shortsword fra en eller annen counter, men begge sverdene hadde 1 på attack og var verd 0 gull. :ohmy:

Rart? :hmm:  Er foressten på level 5.

5832751[/snapback]

Disse er bare replica (kopi/fake)

det skal visst gå ann å ta de med til en som lager våpen å få han til å lage skikkelige våpen av de...

Skrevet
Ebony armor finner du i en Dungeon sør-vest for Imperial City... Samt et saftig sverd.

jeg finner den ikke...kan noen merke den av på et kart? :innocent:

Skrevet

om du går ut av imperial city på vestsiden, går over brua, drar sørover langs vegen og følger den langs vannkanten til du er sørvest for byen møter du en bro som heter old bridge. Ruinen du leter etter heter vindasel eller noe sånt, og befinner seg ganske nært denne broa.

Skrevet

Jeg har lest at du må ha noe spesielt med sverdet ditt hvis du skal kunne drepe spøkelser. Kan man enhante sverdet, hjelper det, eller må du ha noe annet? husker ikke helt hva jeg leste

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...