OleBrumHonning Skrevet 29. mars 2006 Skrevet 29. mars 2006 I går kuttet maskinen ut og restartet seg igjen. Etter at jeg kunne bruke den igjen kom det beskjed gjennom en web-side på nettleseren, at jeg hadde ett hardware problem. enten cpu, strøm eller hovedkort. Er dette en mld jeg kan stole p`? Har hørt en del snedige lyder i det siste, og maskinen har vært treg når jeg feks skal starte snarveier fra desktoppen. det går veldig mye fortere når jeg starter programmene fra " start-programmer". Finnes det noe programvare som kan sjekke hva som er galt? Har prøvd enhetsbehandlingen .
*Tronaldo* Skrevet 29. mars 2006 Skrevet 29. mars 2006 Hei. Tror ikke du skal stole på den meldingen der. Det pleier å komme opp "egne" msg-bokser i Windows ved slike feil. Uten å i det hele tatt sett et skjermbilde av feilmeldingen din, ville jeg vel foreslått en full scan med oppdatert adaware, spybot og et AV-program. Post gjerne screenshot av resultatene. *Tronaldo*
OleBrumHonning Skrevet 29. mars 2006 Forfatter Skrevet 29. mars 2006 har gjort det, ingen ting ble oppdaget. andre forslag?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå